Academic Titles

  • 2023

      DOÇENT

    NEVŞEHİR HACI BEKTAŞ VELİ ÜNİVERSİTESİ EĞİTİM FAKÜLTESİ

  • 2022

      DOKTOR ÖĞRETİM ÜYESİ

    NEVŞEHİR HACI BEKTAŞ VELİ ÜNİVERSİTESİ EĞİTİM FAKÜLTESİ

Education

  • Doktora 2015

    Çoklu temsil temelli öğretimin öğrencilerin cebirsel muhakeme becerilerine, cebirsel düşünme düzeylerine ve matematiğe yönelik tutumlarına etkisi üzerine bir inceleme  "

    DOKUZ EYLÜL ÜNİVERSİTESİ EĞİTİM BİLİMLERİ ENSTİTÜSÜ İLKÖĞRETİM MATEMATİK ÖĞRETMENLİĞİ (DR) 

  • Yüksek Lisans 2007

    Fen ve matematik hibritasyonlu konuların öğretilmesi ve öğrenci başarısının değerlendirilmesi üzerine bir araştırma  "

    DOKUZ EYLÜL ÜNİVERSİTESİ EĞİTİM BİLİMLERİ ENSTİTÜSÜ İLKÖĞRETİM MATEMATİK ÖĞRETMENLİĞİ (YL) (TEZLİ) 

  • Lisans 2004

    DOKUZ EYLÜL ÜNİVERSİTESİ BUCA EĞİTİM FAKÜLTESİ MATEMATİK VE FEN BİLİMLERİ EĞİTİMİ BÖLÜMÜ FEN BİLGİSİ ÖĞRETMENLİĞİ PR.

2023-2024 Lisans Özel Öğretim Yöntemleri 2
2023-2024 Lisans Öğretmenlik Uygulaması 2
2023-2024 Lisans Topluma Hizmet Uygulamaları
2023-2024 Lisans Ortaokul Matematik Öğretim Programları
2023-2024 Lisans Bilim ve Araştırma Etiği
2023-2024 Lisans Matematik Öğretiminde İlişkilendirme
2023-2024 Lisans Matematik Öğretiminde Modelleme
2021-2022 Lisans Olasılık
2022-2023 Lisans Olasılık
2022-2023 Lisans İstatistik
2023-2024 Lisans İstatistik
2023-2024 Lisans Eğitim Etkinlikleri Geliştirme
2023-2024 Lisans Matematikte Problem Çözme
2023-2024 Lisans Matematik Öğrenme ve Öğretim Yaklaşımları
2023-2024 Lisans Öğretmenlik Uygulaması 1
2023-2024 Lisans Eğitime Giriş
2023-2024 Lisans Kültür ve Matematik
2023-2024 Lisans Özel Öğretim Yöntemleri 1
2022-2023 Lisans Öğretmenlik Uygulaması 2
2022-2023 Lisans Topluma Hizmet Uygulamaları
2022-2023 Lisans Matematik Öğretiminde Modelleme
2022-2023 Lisans Eğitim Etkinlikleri Geliştirme
2022-2023 Lisans Matematik Öğretiminde İlişkilendirme
2022-2023 Lisans Ortaokul Matematik Öğretim Programları
2022-2023 Lisans İlkokulda Temel Matematik
2022-2023 Lisans Matematik Öğretimi 1
2022-2023 Lisans İlkokul Matematik Öğretimi
2022-2023 Lisans Öğretmenlik Uygulaması 1
2022-2023 Lisans Matematikte Problem Çözme
2022-2023 Lisans Matematik Öğrenme ve Öğretim Yaklaşımları
2021-2022 Lisans STEM Eğitimi ve Uygulamaları
2021-2022 Lisans Öğretmenlik Uygulaması 2
2021-2022 Lisans Topluma Hizmet Uygulamaları
2021-2022 Lisans Matematik Öğretimi 2
2021-2022 Lisans Matematik Öğretiminde Modelleme
2021-2022 Lisans Matematik Öğretiminde İlişkilendirme
2021-2022 Lisans Ortaokul Matematik Öğretim Programları
2021-2022 Lisans Eğitim Etkinlikleri Geliştirme

Filter:

Ortaokul Matematiğinde Hatalar-Kavram Yanılgıları ve Giderilmesine Yönelik Etkinlikler

KAYA DENİZ, YILDIZHAN BERNA, AYYILDIZ ALTINBAŞ ATİYE, 2023.

Uluslararası Bilimsel Kitap Publication Info: Vizetek Yayıncılık, TÜRKİYE. | ISBN: 978-625-94130-7-5

Ortaokul Matematiğinde Hatalar-Kavram Yanılgıları ve Giderilmesine Yönelik Etkinlikler

KARACA HİLMİ, KAYA DENİZ, ERTEKİN ERHAN, 2023.

Uluslararası Bilimsel Kitap Publication Info: Vizetek Yayıncılık, TÜRKİYE. | ISBN: 978-625-94130-7-5

Matematik ve Fen Alanında Uluslararası Araştırmalar VIII

KAYA DENİZ, 2022.

Uluslararası Bilimsel Kitap Publication Info: Eğitim Yayınevi, TÜRKİYE. | ISBN: 978-625-6382-10-7

Matematik Kaygısı

YILDIZHAN BERNA, KAYA DENİZ, 2022.

Uluslararası Bilimsel Kitap Publication Info: PEGEM Akademi Yayıncılık, TÜRKİYE. | ISBN: 978-625-6357-22-8

İlköğretim Çalışmaları Bütünsel Açıdan Çocuk

KAYA DENİZ, 2019.

Uluslararası Bilimsel Kitap Publication Info: PEGEM Akademi Yayıncılık, TÜRKİYE. | ISBN: 978-605-80114-1-0

Visualizing the Concept Images of Students on Numbers with Combined SOM-Ward Clustering Analysis

KAYA DENİZ, OK GÖKÇE, KEŞAN CENK, 2017

Uluslararası Hakemli Özgün MakaleIndex: SSCI Publication Place: EURASIA Journal of Mathematics, Science and Technology Education Volume: 13 Issue: 11 DOI: 10.12973/ejmste/80008 ISSN: 1305-8215

Computational Thinking from the Past to the Present: A Retrospective Using Bibliometric Analysis

KAYA DENİZ, 2024

Uluslararası Hakemli Özgün MakaleIndex: ESCI, Scopus, EBSCO Education Source Database Coverage List, TR Dizin Publication Place: Hacettepe University Journal of Education Volume: 39 Issue: 2 DOI: 10.16986/HUJE.2024.520 ISSN: 2536-4758

E-Learning in Mathematics Education: A Bibliometric Analysis (2012-2022)

KAYA DENİZ, KUTLUCA TAMER, 2024

Uluslararası Hakemli Özgün MakaleIndex: ESCI, Scopus, Eric Publication Place: Turkish Online Journal of Distance Education Volume: 25 Issue: 1 DOI: 10.17718/tojde.1248777 ISSN: 1302-6488

Transforming Education with Augmented Reality, Metaverse and Virtual Reality Technologies in the 21st Century

KAYA DENİZ, KUTLUCA TAMER, DAĞHAN GÖKHAN, 2023

Uluslararası Hakemli Özgün MakaleIndex: ESCI, Scopus, Education Full Text (H. W. Wilson) Publication Place: Hacettepe University Journal of Education Volume: 38 Issue: 4 DOI: 10.16986/HUJE.2023.503 ISSN: 2536-4758

TR Dizinli Dergilerde Yayımlanmış Matematik Eğitimi Makalelerindeki Yöntemsel Eğilimler

KAYA DENİZ, 2022

Ulusal Hakemli Özgün MakaleIndex: Scopus, TR Dizin Publication Place: Milli Eğitim Dergisi Volume: 51 Issue: 235 DOI: 10.37669/milliegitim.892025 ISSN: 1302-5600

Matematiksel Doyum Ölçeğinin (MDÖ) Geliştirilmesi: Geçerlik ve Güvenirlik Çalışması

KAYA DENİZ, 2020

Ulusal Hakemli Özgün MakaleIndex: ESCI, Education Full Text (H. W. Wilson), TR Dizin Publication Place: Pamukkale Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi Volume: 49 Issue: - DOI: 10.9779/pauefd.532849 ISSN: 1301-0085

Developing the Irrational Beliefs in Mathematics Scale (IBIMS): A Validity and Reliability Study

KAYA DENİZ, 2017

Uluslararası Hakemli Özgün MakaleIndex: Scopus, Eric Publication Place: International Electronic Journal of Elementary Education Volume: 9 Issue: 3 DOI: - ISSN: 1307-9298

Self-Organizing Neural Network Map for the Purpose of Visualizing the Concept Images of Students on Angles

KAYA DENİZ, 2017

Uluslararası Hakemli Özgün MakaleIndex: Scopus, Eric Publication Place: International Journal of Research in Education and Science Volume: 3 Issue: 2 DOI: 10.21890/ijres.327909 ISSN: 2148-9955

Resources of Mathematics Self-Efficacy and Perception of Science Self-Efficacy as Predictors of Academic Achievement

KAYA DENİZ, BOZDAĞ HÜSEYİN CİHAN, 2016

Uluslararası Hakemli Özgün MakaleIndex: ESCI, Scopus, Eric Publication Place: European Journal of Contemporary Education Volume: 18 Issue: 4 DOI: 10.13187/ejced.2016.18.438 ISSN: 2304-9650

The Investigation of Elementary Mathematics Teacher Candidates’ Problem Solving Skills According to Various Variables

KAYA DENİZ, İZGİOL DİLEK, KEŞAN CENK, 2014

Uluslararası Hakemli Özgün MakaleIndex: Scopus, Eric Publication Place: International Electronic Journal of Elementary Education Volume: 6 Issue: 2 DOI: - ISSN: 1307-9298

The Effect of Internet-Based Education on Student Success in Teaching of 8th Grade Triangles Subject

KAYA DENİZ, KEŞAN CENK, İZGİOL DİLEK, 2013

Uluslararası Hakemli Özgün MakaleIndex: ESCI, Scopus, Eric Publication Place: Turkish Online Journal of Distance Education Volume: 14 Issue: 1 DOI: - ISSN: 1302-6488

Story Problems Created By Elementary Mathematics Teacher Candidates in Real-Life Situations: An Algebra Learning Area Example

KAYA DENİZ, DİNÇER BAHAR, 2022

Uluslararası Hakemli Özgün MakaleIndex: INDEX COPERNICUS, ASOS, DRJI Publication Place: Journal for the Mathematics Education and Teaching Practices Volume: 3 Issue: 2 DOI: - ISSN: 2717-8587

Türkiye'de Matematik Eğitimi Alanında Üstün Zekalılar ve Özel Yetenekliler Konusunda Yürütülmüş Tezlerin Tematik ve Yöntemsel Eğilimleri

KAYA DENİZ, 2021

Uluslararası Hakemli Özgün MakaleIndex: ARI, DRJI, ASOS, ISI Publication Place: Uluslararası Bilim ve Eğitim Dergisi Volume: 4 Issue: 3 DOI: 10.47477/ubed.917732 ISSN: 2667-4122

Altıncı Sınıf Öğrencilerinin Matematik Öğrenme Yaklaşımları ve Algıladıkları Öğretmen Yapıcı Duygusal Desteği ile Matematik Başarıları Arasındaki İlişki

KAYA DENİZ, 2020

Uluslararası Hakemli Özgün MakaleIndex: DOAJ, SOBIAD, ARI, ISI, IDEAL ONLINE, COSMOS Publication Place: IBAD Sosyal Bilimler Dergisi Volume: 7 Issue: 1 DOI: 10.21733/ibad.704886 ISSN: 2687-2811

6. Sınıf Öğrencilerinin Alan Ölçme İle İlgili Problem Çözme Becerileri

KAYA DENİZ, 2019

Uluslararası Hakemli Özgün MakaleIndex: WORLDCAT, INDEX COPERNICUS, SOBIAD, IDEAL ONLINE Publication Place: International Journal of Educational Studies in Mathematics Volume: 6 Issue: 4 DOI: - ISSN: 2148-5984

Yedinci Sınıf Öğrencilerinin Matematiğe Yönelik Akılcı Olmayan İnanç Düzeylerinin İncelenmesi

KAYA DENİZ, 2018

Ulusal Hakemli Özgün MakaleIndex: SOBIAD, IDEAL ONLINE Publication Place: Amaysa Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi Volume: 7 Issue: 1 DOI: - ISSN: 2146-7811

Altıncı Sınıf Öğrencilerinin Cebir Öğrenme Alanındaki Başarı Düzeylerinin İncelenmesi

KAYA DENİZ, 2017

Uluslararası Hakemli Özgün MakaleIndex: INDEX COPERNICUS, SOBIAD Publication Place: International e-Journal of Educational Studies Volume: 1 Issue: 1 DOI: - ISSN: 2602-4241

İlköğretim Seviyesindeki Öğrenciler için Cebirsel Düşünme ve Cebirsel Muhakeme Becerisinin Önemi

KAYA DENİZ, KEŞAN CENK, 2014

Uluslararası Hakemli Özgün MakaleIndex: ASOS, ERA Publication Place: International Journal of New Trends in Arts, Sports & Science Education Volume: 3 Issue: 2 DOI: - ISSN: 2146-9466

The Effect of Music Assisted Instruction on Exam Scores from Triangles in Geometry Lesson

KEŞAN CENK, KAYA DENİZ, AYDOĞDU MUSTAFA ZEKİ, 2014

Ulusal Hakemli Özgün MakaleIndex: ASOS, ERA Publication Place: International Online Journal of Primary Education Volume: 3 Issue: 1 DOI: - ISSN: 1300-915X

The Opinions of the Teacher and Student Relevant to the Unwanted Behaviors in the School Environment

KAYA DENİZ, KEŞAN CENK, GÜVERCİN SELİM, 2013

Uluslararası Hakemli Özgün MakaleIndex: ASOS Publication Place: Turkish International Journal of Special Education and Guidance & Counseling Volume: 2 Issue: 1 DOI: - ISSN: 1300-7432

Milli Eğitim Bakanlığı “Bu Benim Eserim” Projelerindeki Matematik Bilgilerinin İçerik Analizi

KAYA DENİZ, NARLI SERKAN, KEŞAN CENK, İZGİOL DİLEK, 2013

Uluslararası Hakemli Özgün MakaleIndex: SOBIAD, INDEX COPERNICUS, ARAŞTIRMAX Publication Place: The Journal of Academic Social Science Studies Volume: 6 Issue: 8 DOI: 10.9761/JASSS1626 ISSN: 2147-2971

The Study of Visual Questions in Mathematics Test of the Fifth Grade Free Boarding and Scholarship Examination

KEŞAN CENK, YILMAZ SÜHA, KAYA DENİZ, 2013

Ulusal Hakemli Özgün MakaleIndex: ASOS, ERA Publication Place: International Online Journal of Primary Education Volume: 2 Issue: 2 DOI: - ISSN: 1300-915X

Görsel, İşitsel ve Kinestetik Özelliğe Sahip 8. Sınıf Öğrencilerinin Sosyo-Kültürel Yapıya Göre Başarılarının, Tutumlarının ve Kaygılarının İncelenmesi

KEŞAN CENK, KAYA DENİZ, YETİŞİR ŞAFAK, 2012

Ulusal Hakemli Özgün MakaleIndex: SOBIAD Publication Place: Buca Eğitim Fakültesi Dergisi Volume: 32 Issue: 1 DOI: - ISSN: 2602-2850

Üniversite Adayı Sayısal Bölümü Öğrencilerine Yönelik Kavramsal ve İşlemsel Uygulamalar

KAYA DENİZ, KEŞAN CENK, 2012

Uluslararası Hakemli Özgün MakaleIndex: ARAŞTIRMAX Publication Place: Eğitim ve Öğretim Araştırmaları Dergisi Volume: 1 Issue: 3 DOI: - ISSN: 2146-9199

The Effect of Music to the Exam Scores in Music Supported Tests Made About Special Defined Functions, Trigonometry and Complex Numbers

KEŞAN CENK, ERGİN AYŞE SİMGE, AYDOĞDU MUSTAFA ZEKİ, KAYA DENİZ, 2012

Ulusal Hakemli Özgün MakaleIndex: ASOS, ERA Publication Place: International Online Journal of Primary Education Volume: 1 Issue: 2 DOI: - ISSN: 1300-915X

The Role of Problem Posing Materails in Student’s Self Efficacy Beliefs

KAYA DENİZ, KEŞAN CENK, GÜVERCİN SELİM, 2012

Ulusal Hakemli Özgün MakaleIndex: ASOS, ERA, SEMANTIC SCHOLAR Publication Place: International Online Journal of Primary Education Volume: 1 Issue: 2 DOI: - ISSN: 1300-915X

The Effect of Music on the Test Scores of the Students in Limits and Derivatives Subject in the Mathematics Exams Done with Music

KEŞAN CENK, ÖZKALKAN ZUHAL, İRİÇ HAMDULLAH, KAYA DENİZ, 2012

Ulusal Hakemli Özgün MakaleIndex: ASOS, ERA Publication Place: International Online Journal of Primary Education Volume: 1 Issue: 1 DOI: - ISSN: 1300-915X

Öğretimsel Liderlik Boyutu Üzerine Üniversite Mezunlarının Bakış Açıları

KEŞAN CENK, KAYA DENİZ, 2011

Ulusal Hakemli Özgün MakaleIndex: SOBIAD Publication Place: Buca Eğitim Fakültesi Dergisi Volume: 30 Issue: 1 DOI: - ISSN: 2602-2850

Fen ve Matematik Hibritasyonlu Konuların Öğretilmesi ve Öğrenci Başarısının Değerlendirilmesi Üzerine Bir Araştırma

KAYA DENİZ, KEŞAN CENK, KAYA ÜMMÜHAN, 2011

Uluslararası Hakemli Özgün MakaleIndex: ASOS, DRJI, COSMOS IF Publication Place: e-Journal of New World Sciences Academy Volume: 6 Issue: 1 DOI: - ISSN: 1306-3111

İlköğretim İkinci Kademe Öğrencilerinin Görsel, İşitsel ve Kinestetik Durumlarının Belirlenmesi ve Matematiğe Yönelik Tutumların Başarıya Etkisi

KEŞAN CENK, YETİŞİR ŞAFAK, KAYA DENİZ, 2011

Uluslararası Hakemli Özgün MakaleIndex: ASOS, DRJI, COSMOS IF Publication Place: e-Journal of New World Sciences Academy Volume: 6 Issue: 4 DOI: - ISSN: 1306-3111

The Relationship among Body Mass Index of Primary Mathematics Teacher Candidates and Their Score in University Entrance Exam and Problem-Solving Skills

İZGİOL DİLEK, KAYA DENİZ, KEŞAN CENK, 2013

Uluslararası Hakemli Özgün MakaleIndex: Endekste taranmıyor Publication Place: Educational Research Volume: 4 Issue: 5 DOI: - ISSN: 2141-5161

Fen Öğretiminde Hibritleşmiş Bir Öğrenme Ortamı Nasıl Olmalı?

KEŞAN CENK, KAYA DENİZ, 2008

Ulusal Hakemsiz Kısa MakaleIndex: Endekste taranmıyor Publication Place: Üniversite ve Toplum (Bilim, Eğitim ve Düşünce) Dergisi Volume: 8 Issue: 4 DOI: - ISSN: YOK

Türkçe-Matematik Birlikteliğinin Öğrenci Başarısını Etkileme Gücü Üzerine Bir Araştırma

KEŞAN CENK, KAYA DENİZ, YETİŞİR ŞAFAK, 2008

Ulusal Hakemsiz Kısa MakaleIndex: Endekste taranmıyor Publication Place: Üniversite ve Toplum (Bilim, Eğitim ve Düşünce) Dergisi Volume: 8 Issue: 2 DOI: - ISSN: YOK

Bilgisayar Destekli Temel Matematik Dersi Öğretimine Sınıf Öğretmenliği Öğrencilerin Bakış Açıları

KEŞAN CENK, KAYA DENİZ, 2007

Ulusal Hakemsiz Kısa MakaleIndex: Endekste taranmıyor Publication Place: Üniversite ve Toplum (Bilim, Eğitim ve Düşünce) Dergisi Volume: 7 Issue: 1 DOI: - ISSN: YOK

İlköğretim Fen Derslerinde Matematik Tabanlı Konuların Öğretilmesinde Fen-Matematik Entegrasyonun Etkisi

KAYA DENİZ, AKPINAR ESRA, GÖKKURT ÖZGE, 2006

Ulusal Hakemsiz Kısa MakaleIndex: Endekste taranmıyor Publication Place: Üniversite ve Toplum (Bilim, Eğitim ve Düşünce) Dergisi Volume: 6 Issue: 4 DOI: - ISSN: YOK

Web of Science Veri Tabanına Dayalı Bibliyometrik Analiz: Uzamsal Düşünme, Uzamsal Görselleştirme ve Uzamsal Yetenek

KAYA DENİZ, DİNÇER BAHAR, 2023

Ulusal Hakemli Özgün MakaleIndex: TR DİZİN Publication Place: Uludag Universitesi Egitim Fakultesi Dergisi Volume: 36 Issue: 1 DOI: 10.19171/uefad.1168901 ISSN: 2667-6788

Mathematical Modelling: A Retrospective Overview

KUTLUCA TAMER, KAYA DENİZ, 2023

Ulusal Hakemli Özgün MakaleIndex: TR DİZİN Publication Place: Journal of Computer and Education Research Volume: 11 Issue: 21 DOI: 10.18009/jcer.1242785 ISSN: 2148-2896

İlköğretim Matematik Öğretmeni Adaylarının Matematiksel Modelleme Süreçleri: Su İsrafı Örneği

KAYA DENİZ, KEŞAN CENK, 2022

Ulusal Hakemli Özgün MakaleIndex: TR DİZİN Publication Place: Van Yüzüncü Yıl Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi Volume: 19 Issue: 3 DOI: 10.33711/yyuefd.1177845 ISSN: 1305-2020

Teknoloji Destekli Matematik Eğitimi: Türkiye'deki Lisansüstü Tezlerin İncelenmesi

KAYA DENİZ, AYDOĞDU ŞEYHMUS, 2022

Ulusal Hakemli Özgün MakaleIndex: TR DİZİN Publication Place: Nevşehir Hacı Bektaş Veli Üniversitesi SBE Dergisi Volume: 12 Issue: - DOI: 10.30783/nevsosbilen.1123491 ISSN: 2149-3871

Türkiye'de Cebir Öğrenme Alanında Yapılmış Lisansüstü Tezlerin Bibliyometrik Profili (2011-2021)

KAYA DENİZ, KEŞAN CENK, 2022

Ulusal Hakemli Özgün MakaleIndex: TR DİZİN Publication Place: Batı Anadolu Eğitim Bilimleri Dergisi Volume: 13 Issue: 1 DOI: 10.51460/baebd.1093156 ISSN: 1308-8971

Ortaokul Öğrencilerinin Matematik Öğrenmelerinde Algılanan Ebeveyn Destek Düzeylerinin Bazı Değişkenler Açısından İncelenmesi

KAYA DENİZ, 2021

Ulusal Hakemli Özgün MakaleIndex: TR DİZİN Publication Place: Cumhuriyet Uluslararası Eğitim Dergisi Volume: 10 Issue: 1 DOI: 10.30703/cije.678911 ISSN: 2147-1606

Altıncı Sınıf Öğrencilerinin Matematiğe Yönelik Tutumlarını Etkileyen Faktörler: Bir Yapısal Eşitlik Modeli (YEM) Yaklaşımı

KAYA DENİZ, 2020

Ulusal Hakemli Özgün MakaleIndex: TR DİZİN Publication Place: Abant İzzet Baysal Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi Volume: 20 Issue: 1 DOI: 10.17240/aibuefd.2020.20.52925-547397 ISSN: 1303-0493

Altıncı Sınıf Öğrencilerinin Matematiksel İlişkilendirme Öz Yeterlik Düzeylerinin Algılanan Öğretmen Duygusal Destek, Cinsiyet ve Matematik Başarısı Açısından İncelenmesi

KAYA DENİZ, 2020

Ulusal Hakemli Özgün MakaleIndex: TR DİZİN Publication Place: Necatibey Eğitim Fakültesi Elektronik Fen ve Matematik Eğitimi Dergisi Volume: 14 Issue: 1 DOI: 10.17522/balikesirnef.605489 ISSN: 1307-6086

Sekizinci Sınıf Öğrencilerinin Cebirsel Düşünme Becerilerinin Matematik Odaklı Epistemolojik İnançlar Bağlamında Açıklanması

KAYA DENİZ, 2019

Ulusal Hakemli Özgün MakaleIndex: TR DİZİN Publication Place: Kuramsal Eğitimbilim Dergisi Volume: 12 Issue: 2 DOI: 10.30831/akukeg.449387 ISSN: 1308-1659

Sekizinci Sınıf Öğrencilerinin Uzamsal Görselleştirme, Zihinsel Döndürme ve Zihinde Canlandırma Becerilerinin Matematik Odaklı Epistemolojik İnançlar ve Bazı Değişkenlerle İlişkisi

KAYA DENİZ, 2019

Ulusal Hakemli Özgün MakaleIndex: TR DİZİN Publication Place: Kastamonu Eğitim Dergisi Volume: 27 Issue: 4 DOI: 10.24106/kefdergi.3329 ISSN: 1300-8811

Yedinci Sınıf Öğrencilerinin Matematik Başarılarının Yordanması: Motivasyon, Öz-Düzenleyici Öğrenme Stratejileri ve Üst Bilişsel Farkındalığın Rolü

KAYA DENİZ, 2019

Ulusal Hakemli Özgün MakaleIndex: TR DİZİN Publication Place: Ondokuz Mayıs Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi Volume: 38 Issue: 1 DOI: 10.7822/omuefd.389698 ISSN: 1300-302X

Matematik Öğretiminde Ters Yüz Öğrenme Modelinin Ortaokul Öğrencilerin Derse Katılımına Etkisi

KAYA DENİZ, 2018

Ulusal Hakemli Özgün MakaleIndex: TR DİZİN Publication Place: Sakarya University Journal of Education Volume: 8 Issue: 4 DOI: 10.19126/suje.453729 ISSN: 2146-7455

Zamana Bağlı Öğrenme Miktarı: Öğrenme Güçlüğü (Kesirlerle Problem Çözme Örneği)

KEŞAN CENK, KAYA DENİZ, 2018

Ulusal Hakemli Özgün MakaleIndex: TR DİZİN Publication Place: Trakya Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi Volume: 8 Issue: 2 DOI: 10.24315/trkefd.366686 ISSN: 2146-071X

Çoklu Temsil Temelli Cebir Öğretimin Matematiğe Yönelik Tutuma Etkisi

KAYA DENİZ, KEŞAN CENK, 2018

Ulusal Hakemli Özgün MakaleIndex: TR DİZİN Publication Place: Karadeniz Sosyal Bilimler Dergisi Volume: 10 Issue: 18 DOI: - ISSN: 1309-081X

Yedinci Sınıf Öğrencilerinin Basınç Konusundaki Kavramsal Anlamaları ve Kavram Yanılgılarının Matematiksel Hatalar Açısından İncelenmesi

KAYA DENİZ, BOZDAĞ HÜSEYİN CİHAN, OK GÖKÇE, 2018

Ulusal Hakemli Özgün MakaleIndex: TR DİZİN Publication Place: Abant İzzet Baysal Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi Volume: 18 Issue: 1 DOI: 10.17240/aibuefd.2017..-362113 ISSN: 1303-0493

Ortaokul Öğrencilerinin Matematiğe Yönelik Temel Psikolojik İhtiyaçlarının İncelenmesi

KAYA DENİZ, 2018

Ulusal Hakemli Özgün MakaleIndex: TR DİZİN Publication Place: İnönü Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi Volume: 19 Issue: 1 DOI: 10.17679/inuefd.297790 ISSN: 1300-2899

Yedinci Sınıf Öğrencilerinin Cebirsel Sözel Problemleri Çözme Becerilerinin İncelenmesi

KAYA DENİZ, 2018

Ulusal Hakemli Özgün MakaleIndex: TR DİZİN Publication Place: Balıkesir Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi Volume: 21 Issue: 39 DOI: 10.31795/baunsobed.437730 ISSN: 1301-5265

Yedinci Sınıf Öğrencilerinin Cebirsel Düşünme Düzeyleri İle Becerilerinin İncelenmesi

KAYA DENİZ, 2017

Ulusal Hakemli Özgün MakaleIndex: TR DİZİN Publication Place: Bartın Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi Volume: 6 Issue: 2 DOI: 10.14686/buefad.309000 ISSN: 1308-7177

Yedinci Sınıf Öğrencilerinin Cebirsel Muhakeme Becerilerine Yönelik Başarı Düzeyi

KAYA DENİZ, KEŞAN CENK, İZGİOL DİLEK, ERKUŞ YUSUF, 2016

Ulusal Hakemli Özgün MakaleIndex: TR DİZİN Publication Place: Turkish Journal of Computer and Mathematics Education Volume: 7 Issue: 1 DOI: 10.16949/turcomat.95945 ISSN: 1309-4653

The Connection of Mathematics with Real-Life Situations: Preservice Elementary Mathematics Teachers' Perceptions of Creating and Evaluating Story Problems

KAYA DENİZ, KEŞAN CENK, 2023

Uluslararası Hakemli Özgün MakaleIndex: Journals Indexed in Eric Publication Place: International Online Journal of Primary Education Volume: 12 Issue: 2 DOI: 10.55020/iojpe.1135191 ISSN: 1300-915X

The Relationship between Middle School Students’ Levels of 21st Century Learning Skills and Their Interest in STEM Career

OK GÖKÇE, KAYA DENİZ, 2021

Uluslararası Hakemli Özgün MakaleIndex: Journals Indexed in Eric Publication Place: Acta Didactica Napocensia Volume: 14 Issue: 2 DOI: 10.24193/adn.14.2.24 ISSN: 2065-1430

Problems Encountered by Mathematics and Science Teachers in Classrooms where Syrian Students under Temporary Protection Status are Educated and Suggestions for Solution

KAYA DENİZ, OK GÖKÇE, 2021

Uluslararası Hakemli Özgün MakaleIndex: Journals Indexed in Eric Publication Place: International Journal of Contemporary Educational Research Volume: 8 Issue: 1 DOI: 10.33200/ijcer.774094 ISSN: 2148-3868

The Effect of Time on Difficulty of Learning (The Case of Problem Solving with Natural Numbers)

KAYA DENİZ, KEŞAN CENK, 2017

Uluslararası Hakemli Özgün MakaleIndex: Journals Indexed in Eric Publication Place: Malaysian Online Journal of Educational Sciences Volume: 5 Issue: 1 DOI: - ISSN: 2289-3024

The Relationship between the Amount of Learning and Time (The Example of Equations)

KEŞAN CENK, KAYA DENİZ, OK GÖKÇE, ERKUŞ YUSUF, 2016

Uluslararası Hakemli Özgün MakaleIndex: Journals Indexed in Eric Publication Place: European Journal of Educational Research Volume: 5 Issue: 3 DOI: 10.12973/eu-jer.5.3.125 ISSN: 2165-8714

Determination of Misconcetions that are Encountered by Teacher Candidates and Solution Propositions for Relieving of these Misconceptions

KEŞAN CENK, KAYA DENİZ, 2007

Uluslararası Hakemli Özgün MakaleIndex: Journals Indexed in Eric Publication Place: The Turkish Online Journal of Educational Technology Volume: 6 Issue: 3 DOI: - ISSN: 1303-6521

Analysis of Middle School Mathematics and Science Curriculum Learning Outcomes According to TIMSS-2019 Evaluation Frameworks

OK GÖKÇE, KAYA DENİZ, 2024

Uluslararası Hakemli Özgün MakaleIndex: Education Full Text (H. W. Wilson) Database Covarage List Publication Place: Bartın University Journal of Faculty of Education Volume: 13 Issue: 1 DOI: 10.14686/buefad.1133056 ISSN: 1308-7177

Investigation of the Relationships between E-Learning Styles, Educational Technology Self-Efficacy Perceptions and Problem-Solving Skills of Pre-Service Elementary Mathematics Teachers'

KAYA DENİZ,KUTLUCA TAMER,DAĞHAN GÖKHAN, 2024

Uluslararası Hakemli Özgün MakaleIndex: Education Full Text (H. W. Wilson) Database Covarage List Publication Place: International e-Journal of Educational Studies Volume: 8 Issue: 17 DOI: 10.31458/iejes.1355282 ISSN: 2602-4241

Subject, Functionality and Level of Proofs Preferred by Pre-Service Elementary Mathematics Teachers

DİNÇER ÇAVUŞ BAHAR, KAYA DENİZ, 2023

Uluslararası Hakemli Özgün MakaleIndex: Education Full Text (H. W. Wilson) Database Covarage List Publication Place: Journal for the Education of Gifted Young Scientists Volume: 11 Issue: 4 DOI: 10.17478/jegys.1365213 ISSN: 2149-360X

Analysis of the Relationship between Mathematics Teacher Candidates’ Reflective Thinking Levels and Their Philosophical Views on the Nature of Mathematics

YAZLIK DERYA ÖZLEM, ALTUN SOLMAZ DAMLA, KAYA DENİZ, 2022

Uluslararası Hakemli Özgün MakaleIndex: Education Full Text (H. W. Wilson) Database Covarage List Publication Place: Journal for the Education of Gifted Young Scientists Volume: 10 Issue: 3 DOI: 10.17478/jegys.1151891 ISSN: 2149-360X

Mathematics and Science Self-Efficacy Resources as the Predictor of Academic Success

KEŞAN CENK, KAYA DENİZ, 2018

Uluslararası Hakemli Özgün MakaleIndex: Education Full Text (H. W. Wilson) Database Covarage List Publication Place: International Online Journal of Educational Sciences Volume: 10 Issue: 2 DOI: 10.15345/iojes.2018.02.004 ISSN: 1309-2707

Student Opinions about Learning Primary 7th Grade Geometry Subjects with Geometer’s Sketchpad

KEŞAN CENK, VATANSEVER SEVDANE, KAYA DENİZ, 2012

Uluslararası Hakemli Özgün MakaleIndex: Education Full Text (H. W. Wilson) Database Covarage List Publication Place: International Online Journal of Educational Sciences Volume: 4 Issue: 2 DOI: - ISSN: 1309-2707

The Effect of Problem Posing Approach to the Gifted Student’s Mathematical Abilities

KEŞAN CENK, KAYA DENİZ, GÜVERCİN SELİM, 2010

Uluslararası Hakemli Özgün MakaleIndex: Education Full Text (H. W. Wilson) Database Covarage List Publication Place: International Online Journal of Educational Sciences Volume: 2 Issue: 3 DOI: - ISSN: 1309-2707

İlköğretim Matematik Öğretmeni Adaylarının Üç Boyutlu Yazıcılara Giriş Eğitimine İlişkin Görüşleri

Authors: YAŞAR AYTEN ÖYKÜ,KAYA DENİZ

Uluslararası Özet bildiri Event Name: XI International Eurasian Educational Research Congress Event Dates: 21.04.2024-03.05.2024 Country: TÜRKİYE

21. Yüzyıl Matematik Eğitiminde Öz-Yeterlik Algısı: Bütünsel Bibliyometrik Bir Bakış

Authors: KAYA DENİZ, DİNÇER ÇAVUŞ BAHAR

Uluslararası Tam metin bildiri Event Name: V. International Conference on Educational Research Event Dates: 24.10.2023-03.05.2024 Country: TÜRKİYE

Mathematics teaching with association-based approach: Distributive property

Authors: DİNÇER ÇAVUŞ BAHAR, KAYA DENİZ

Uluslararası Tam metin bildiri Event Name: 4th International Congress on Gifted Youth and Sustainability of the Education Event Dates: 11.11.2023-13.12.2023 Country: TÜRKİYE

21. Yüzyıl Matematik Eğitiminde Problem Çözme Becerisi: Retrospektif Bir Bakış

Authors: DİNÇER ÇAVUŞ BAHAR, KAYA DENİZ

Uluslararası Tam metin bildiri Event Name: V. International Conference on Educational Research Event Dates: 06.11.2023-20.11.2023 Country: TÜRKİYE

Examination of Pre-Service Teachers' Knowledge of Functions and Related Concepts

Authors: DİNÇER BAHAR, KAYA DENİZ

Uluslararası Özet bildiri Event Name: 3rd International Congress on Gifted Youth and Sustainability of the Education Event Dates: 10.12.2022-11.12.2022 Country: TÜRKİYE

Story Problems Created By Elementary Mathematics Teacher Candidates in Real-Life Situations: An Algebra Learning Area Example

Authors: KAYA DENİZ, DİNÇER BAHAR

Uluslararası Özet bildiri Event Name: 3rd International Congress on Gifted Youth and Sustainability of the Education Event Dates: 10.12.2022-11.12.2022 Country: TÜRKİYE

Öğretmen Adaylarının İspat Şemaları Üzerine Bir İnceleme

Authors: DİNÇER BAHAR, YILMAZ SÜHA, KAYA DENİZ, YİTMEZ BUSE GİZEM

Ulusal Özet bildiri Event Name: IV. Uluslararası Eğitim Araştırmaları Kongresi Event Dates: 11.11.2022-12.11.2022 Country: TÜRKİYE

STEM Eğitimi: Web of Science (WoS) Veri Tabanına Dayalı Performans ve Bilimsel Alan Haritalama Analizi

Authors: OK GÖKÇE, KAYA DENİZ

Ulusal Özet bildiri Event Name: I. Uluslararası Sürdürülebilir Eğitim Günleri Kongresi Event Dates: 08.09.2022-10.09.2022 Country: TÜRKİYE

Cebirsel İfadelerin Öğretiminde Eğitim Bilişim Ağı (EBA) İçeriklerinin Öğrencilerin Başarılarına ve Derse Katılımlarına Etkisi

Authors: KAYA DENİZ, KEŞAN CENK

Uluslararası Tam metin bildiri Event Name: IXth International Eurasian Educational Research Congress Event Dates: 22.06.2022-25.06.2022 Country: TÜRKİYE

Türkiye’de Matematik ve Fen Eğitiminde Kaygı Konusunda Yapılmış Lisansüstü Tezlerin Tematik ve Metodolojik Eğilimleri

Authors: KEŞAN CENK, OK GÖKÇE, KAYA DENİZ

Uluslararası Tam metin bildiri Event Name: IXth International Eurasian Educational Research Congress Event Dates: 22.06.2022-25.06.2022 Country: TÜRKİYE

Farklı Öğretim Programlarındaki Öğretmen Adaylarının STEM Eğitimi Hakkındaki Görüşleri

Authors: ŞAHİN MEHMET, KAYA DENİZ, KEŞAN CENK, OK GÖKÇE

Uluslararası Tam metin bildiri Event Name: IXth International Eurasian Educational Research Congress Event Dates: 22.06.2022-25.06.2022 Country: TÜRKİYE

Türkiye’de STEM Eğitimi Alanında Yapılan Lisansüstü Tezlerin İçerik Analizi

Authors: KAYA DENİZ, OK GÖKÇE

Uluslararası Tam metin bildiri Event Name: 2. Uluslararası Eğitim Araştırmaları Kongresi Event Dates: 04.12.2020-06.12.2020 Country: TÜRKİYE

Ortaokul Öğrencilerinin Fen, Teknoloji, Mühendislik ve Matematik (FeTeMM) Tutumlarının Çeşitli Değişkenler Açısından İncelenmesi

Authors: KAYA DENİZ, OK GÖKÇE

Uluslararası Tam metin bildiri Event Name: 2. Uluslararası Fen, Matematik, Girişimcilik ve Teknoloji Eğitimi Kongresi Event Dates: 19.11.2020-22.11.2020 Country: TÜRKİYE

Ortaokul Öğrencilerinin STEM Alanlarındaki Mesleklere Yönelik İlgi Düzeylerinin Çeşitli Değişkenler Açısından İncelenmesi

Authors: OK GÖKÇE, KAYA DENİZ

Uluslararası Tam metin bildiri Event Name: 2. Uluslararası Fen, Matematik, Girişimcilik ve Teknoloji Eğitimi Kongresi Event Dates: 19.11.2020-22.11.2020 Country: TÜRKİYE

The Relationship between the Amount of Learning and Time (The Example of Equations)

Authors: KEŞAN CENK, KAYA DENİZ, OK GÖKÇE, ERKUŞ YUSUF

Uluslararası Özet bildiri Event Name: International Conference on Education in Mathematics, Science & Technology Event Dates: 19.05.2016-22.05.2016 Country: TÜRKİYE

Classification of the Questions in 8th, 9th and 10th Grade Mathematics Text Book with Respect to the Competency Levels of PISA

Authors: KEŞAN CENK, ERKUŞ YUSUF, COŞAR MEHMET ÇAĞLAR, KAYA DENİZ

Uluslararası Özet bildiri Event Name: International Conference on Education in Mathematics, Science & Technology Event Dates: 19.05.2016-22.05.2016 Country: TÜRKİYE

Examining the Attitudes According to Various Variables towards the Teaching Profession of Elementary Math Teacher Candidates

Authors: KEŞAN CENK, ERKUŞ YUSUF, COŞAR MEHMET ÇAĞLAR, KAYA DENİZ

Uluslararası Özet bildiri Event Name: International Conference on Education in Mathematics, Science & Technology Event Dates: 19.05.2016-22.05.2016 Country: TÜRKİYE

The Effect of Time on Learning Diffuculties (The Example of Problem Solving with Natural Numbers)

Authors: KAYA DENİZ, KEŞAN CENK

Uluslararası Özet bildiri Event Name: International Conference on Education in Mathematics, Science & Technology Event Dates: 19.05.2016-22.05.2016 Country: TÜRKİYE

Zamana Bağlı Öğrenme Miktarını Belirlemek Mümkün Mü? (Doğal Sayılarla Dört İşlem Örneği)

Authors: KAYA DENİZ, KEŞAN CENK

Uluslararası Özet bildiri Event Name: VIII. Uluslararası Eğitim Araştırmaları Kongresi Event Dates: 05.05.2016-08.05.2016 Country: TÜRKİYE

Zamana Bağlı Öğrenme Miktarı: Öğrenmenin Güçlüğü (Kesirlerle Problem Çözme Örneği)

Authors: KEŞAN CENK, KAYA DENİZ

Uluslararası Özet bildiri Event Name: VIII. Uluslararası Eğitim Araştırmaları Kongresi Event Dates: 05.05.2016-08.05.2016 Country: TÜRKİYE

6. Sınıf Öğrencilerinin Kesirlerle Problem Çözmeye Yönelik Başarı Düzeyi: İzmir İli Örneği

Authors: KEŞAN CENK, KAYA DENİZ, ERKUŞ YUSUF, COŞAR MEHMET ÇAĞLAR

Uluslararası Tam metin bildiri Event Name: VIII. Uluslararası Eğitim Araştırmaları Kongresi Event Dates: 05.05.2016-08.05.2016 Country: TÜRKİYE

Yetişkinlerde Problemli Sosyal Ağ Kullanımı: Benlik Algısının Rolü

Authors: ARSLAN GÖKMEN, KEŞAN CENK, KAYA DENİZ

Uluslararası Özet bildiri Event Name: INOVED 2015 International Conference on Best Practices and Innovations in Education Event Dates: 26.10.2015-28.10.2015 Country: TÜRKİYE

Kariyer Farkındalığı Belirleme Ölçeği: Güvenirlik ve Geçerlik Çalışması

Authors: KEŞAN CENK, KAYA DENİZ, ERKUŞ YUSUF, ARSLAN GÖKMEN

Uluslararası Özet bildiri Event Name: INOVED 2015 International Conference on Best Practices and Innovations in Education Event Dates: 26.10.2015-28.10.2015 Country: TÜRKİYE

İlköğretim Matematik Öğretmen Adaylarının Eleştirel Düşünme Eğilimlerinin İncelenmesi

Authors: İZGİOL DİLEK, KEŞAN CENK, KAYA DENİZ

Uluslararası Özet bildiri Event Name: VII. Uluslararası Eğitim Araştırmaları Kongresi Event Dates: 28.05.2015-31.05.2015 Country: TÜRKİYE

Çoklu Temsil Temelli Öğretimin Öğrencilerin Cebirsel Düşünme Düzeylerinin Gelişimine Etkisi

Authors: KAYA DENİZ, KEŞAN CENK

Uluslararası Tam metin bildiri Event Name: VII. Uluslararası Eğitim Araştırmaları Kongresi Event Dates: 28.05.2015-31.05.2015 Country: TÜRKİYE

Çoklu Temsil Temelli Öğretimin Öğrencilerin Cebirsel Muhakeme Becerilerinin Gelişimine Etkisi

Authors: KAYA DENİZ, KEŞAN CENK

Uluslararası Tam metin bildiri Event Name: VII. Uluslararası Eğitim Araştırmaları Kongresi Event Dates: 28.05.2015-31.05.2015 Country: TÜRKİYE

Yedinci Sınıf Öğrencilerinin Cebirsel Muhakeme Becerilerine Yönelik Başarı Düzeyi

Authors: KAYA DENİZ, KEŞAN CENK, İZGİOL DİLEK, ERKUŞ YUSUF

Ulusal Özet bildiri Event Name: Türk Bilgisayar ve Matematik Eğitimi Sempozyumu-2 Event Dates: 16.05.2015-18.05.2015 Country: TÜRKİYE

İlköğretim Matematik Öğretmen Adaylarının Eleştirel Düşünme Eğilimleri, Lineer Cebir Başarıları ve Akademik Başarılarının İncelenmesi

Authors: İZGİOL DİLEK, KEŞAN CENK, KAYA DENİZ

Ulusal Özet bildiri Event Name: Türk Bilgisayar ve Matematik Eğitimi Sempozyumu-2 Event Dates: 16.05.2015-18.05.2015 Country: TÜRKİYE

İlköğretim Matematik Öğretmen Adaylarının Dinamik Geometri Yazılımlarını Öğrenme ve Öğretimde Kullanma Süreçlerinin İncelenmesi

Authors: ERKUŞ YUSUF, KEŞAN CENK, KAYA DENİZ

Ulusal Özet bildiri Event Name: Türk Bilgisayar ve Matematik Eğitimi Sempozyumu-2 Event Dates: 16.05.2015-18.05.2015 Country: TÜRKİYE

Cebirsel Muhakeme Değerlendirme Aracı: Araç Geliştirme, Güvenirlik ve Geçerlik Çalışması

Authors: KAYA DENİZ, KEŞAN CENK

Uluslararası Tam metin bildiri Event Name: International Conference on Education in Mathematics, Science & Technology Event Dates: 16.05.2014-18.05.2014 Country: TÜRKİYE

Teknoloji Destekli Çoklu Temsil Temelli Öğretime Yönelik Örnek Bir Uygulama

Authors: İZGİOL DİLEK, KEŞAN CENK, KAYA DENİZ

Uluslararası Tam metin bildiri Event Name: International Conference on Education in Mathematics, Science & Technology Event Dates: 16.05.2014-18.05.2014 Country: TÜRKİYE

Cebir Öğretiminde Çoklu Temsil Temelli Öğretimin Yeri ve Önemi

Authors: KAYA DENİZ, KEŞAN CENK

Uluslararası Tam metin bildiri Event Name: International Conference on Education in Mathematics, Science & Technology Event Dates: 16.05.2014-18.05.2014 Country: TÜRKİYE

İlköğretim Matematik Öğretmenliği Programıyla Yeni İlköğretim II. Kademe Matematik Müfredat Programının Karşılaştırılması

Authors: YILMAZ SÜHA, KEŞAN CENK, TURĞUT MELİH, KAYA DENİZ

Ulusal Tam metin bildiri Event Name: Yeni İlköğretim Programları Değerlendirme Sempozyumu Event Dates: 14.11.2005-16.11.2005 Country: TÜRKİYE

Matematik Öğretmen Adaylarının Kavram Yanılgılarının Belirlenmesi ve Bu Yanılgıların Giderilmesi İçin Çözüm Önerileri

Authors: KEŞAN CENK, YILMAZ SÜHA, TURĞUT MELİH, KAYA DENİZ

Ulusal Tam metin bildiri Event Name: XIV. Ulusal Eğitim Bilimleri Kongresi Event Dates: 28.09.2005-30.09.2005 Country: TÜRKİYE

  • TÜBİTAK PROJESİ 09.05.2018-11.05.2018  | Proje Tamamlandı | 

    Name: 4006-TÜBİTAK Bilim Fuarları Destekleme Programı

    Subject: Bilim Sergisi Role: Danışman

  • TÜBİTAK PROJESİ 27.05.2019-29.05.2019  | Proje Tamamlandı | 

    Name: 4006-TÜBİTAK Bilim Fuarları Destekleme Programı

    Subject: Bilim Sergisi Role: Danışman

  • Yükseköğretim Kurumları tarafından destekli bilimsel araştırma projesi 25.09.2013-25.06.2015  | Proje Tamamlandı | 

    Name: Çoklu Temsil Temelli Öğretimin Öğrencilerin Cebirsel Muhakeme Becerilerine, Cebirsel Düşünme Düzeylerine ve Matematiğe Yönelik Tutumlarına Etkisi Üzerine Bir İnceleme

    Subject: Dokuz Eylül Üniversitesi Bilimsel Araştırma Projeleri Koordinasyon Birimi Role: Araştırmacı

___ Links ___