Akademik Unvanlar

  • 2023

      DOÇENT

    NEVŞEHİR HACI BEKTAŞ VELİ ÜNİVERSİTESİ EĞİTİM FAKÜLTESİ

  • 2022

      DOKTOR ÖĞRETİM ÜYESİ

    NEVŞEHİR HACI BEKTAŞ VELİ ÜNİVERSİTESİ EĞİTİM FAKÜLTESİ

Öğrenim Bilgisi

  • Doktora 2015

    Çoklu temsil temelli öğretimin öğrencilerin cebirsel muhakeme becerilerine, cebirsel düşünme düzeylerine ve matematiğe yönelik tutumlarına etkisi üzerine bir inceleme  "

    DOKUZ EYLÜL ÜNİVERSİTESİ EĞİTİM BİLİMLERİ ENSTİTÜSÜ İLKÖĞRETİM MATEMATİK ÖĞRETMENLİĞİ (DR) 

  • Yüksek Lisans 2007

    Fen ve matematik hibritasyonlu konuların öğretilmesi ve öğrenci başarısının değerlendirilmesi üzerine bir araştırma  "

    DOKUZ EYLÜL ÜNİVERSİTESİ EĞİTİM BİLİMLERİ ENSTİTÜSÜ İLKÖĞRETİM MATEMATİK ÖĞRETMENLİĞİ (YL) (TEZLİ) 

  • Lisans 2004

    DOKUZ EYLÜL ÜNİVERSİTESİ BUCA EĞİTİM FAKÜLTESİ MATEMATİK VE FEN BİLİMLERİ EĞİTİMİ BÖLÜMÜ FEN BİLGİSİ ÖĞRETMENLİĞİ PR.

2024-2025 Lisans Öğretmenlik Uygulaması 1
2024-2025 Lisans Matematikte Problem Çözme
2024-2025 Lisans Eğitime Giriş
2024-2025 Lisans Matematik Öğrenme ve Öğretim Yaklaşımları
2024-2025 Lisans Kültür ve Matematik
2024-2025 Lisans Eğitim Etkinlikleri Geliştirme
2024-2025 Lisans İstatistik
2023-2024 Lisans Matematik Öğretiminde Modelleme
2023-2024 Lisans İstatistik
2023-2024 Lisans Özel Öğretim Yöntemleri 2
2023-2024 Lisans Öğretmenlik Uygulaması 2
2023-2024 Lisans Topluma Hizmet Uygulamaları
2023-2024 Lisans Ortaokul Matematik Öğretim Programları
2023-2024 Lisans Bilim ve Araştırma Etiği
2023-2024 Lisans Matematik Öğretiminde İlişkilendirme
2023-2024 Lisans Eğitim Etkinlikleri Geliştirme
2023-2024 Lisans Matematikte Problem Çözme
2023-2024 Lisans Matematik Öğrenme ve Öğretim Yaklaşımları
2023-2024 Lisans Öğretmenlik Uygulaması 1
2023-2024 Lisans Eğitime Giriş
2023-2024 Lisans Kültür ve Matematik
2023-2024 Lisans Özel Öğretim Yöntemleri 1
2022-2023 Lisans Matematik Öğrenme ve Öğretim Yaklaşımları
2022-2023 Lisans Öğretmenlik Uygulaması 2
2022-2023 Lisans Olasılık
2022-2023 Lisans İstatistik
2022-2023 Lisans Topluma Hizmet Uygulamaları
2022-2023 Lisans Matematik Öğretiminde Modelleme
2022-2023 Lisans Eğitim Etkinlikleri Geliştirme
2022-2023 Lisans Matematik Öğretiminde İlişkilendirme
2022-2023 Lisans Ortaokul Matematik Öğretim Programları
2022-2023 Lisans İlkokulda Temel Matematik
2022-2023 Lisans Matematik Öğretimi 1
2022-2023 Lisans İlkokul Matematik Öğretimi
2022-2023 Lisans Öğretmenlik Uygulaması 1
2022-2023 Lisans Matematikte Problem Çözme
2021-2022 Lisans Matematik Öğretiminde Modelleme
2021-2022 Lisans Ortaokul Matematik Öğretim Programları
2021-2022 Lisans Eğitim Etkinlikleri Geliştirme
2021-2022 Lisans STEM Eğitimi ve Uygulamaları
2021-2022 Lisans Olasılık
2021-2022 Lisans Öğretmenlik Uygulaması 2
2021-2022 Lisans Topluma Hizmet Uygulamaları
2021-2022 Lisans Matematik Öğretimi 2
2021-2022 Lisans Matematik Öğretiminde İlişkilendirme

Filtrele:

Matematik Eğitimi Alanında Uluslararası Araştırmalar-I

YAVUZ SELİM,KAYA DENİZ, 2024.

Uluslararası Bilimsel Kitap Yayın Bilgisi: Eğitim Yayınevi, TÜRKİYE. | ISBN: 978-625-6251-94-6

Matematik Eğitimi Alanında Uluslararası Araştırmalar-I

KAYA DENİZ,YAVUZ SELİM,KUTLUCA TAMER, 2024.

Uluslararası Bilimsel Kitap Yayın Bilgisi: Eğitim Yayınevi, TÜRKİYE. | ISBN: 978-625-6251-94-6

Ortaokul Matematiğinde Hatalar-Kavram Yanılgıları ve Giderilmesine Yönelik Etkinlikler

KARACA HİLMİ, KAYA DENİZ, ERTEKİN ERHAN, 2023.

Uluslararası Bilimsel Kitap Yayın Bilgisi: Vizetek Yayıncılık, TÜRKİYE. | ISBN: 978-625-94130-7-5

Ortaokul Matematiğinde Hatalar-Kavram Yanılgıları ve Giderilmesine Yönelik Etkinlikler

KAYA DENİZ, YILDIZHAN BERNA, AYYILDIZ ALTINBAŞ ATİYE, 2023.

Uluslararası Bilimsel Kitap Yayın Bilgisi: Vizetek Yayıncılık, TÜRKİYE. | ISBN: 978-625-94130-7-5

Matematik ve Fen Alanında Uluslararası Araştırmalar VIII

KAYA DENİZ, 2022.

Uluslararası Bilimsel Kitap Yayın Bilgisi: Eğitim Yayınevi, TÜRKİYE. | ISBN: 978-625-6382-10-7

Matematik Kaygısı

YILDIZHAN BERNA, KAYA DENİZ, 2022.

Uluslararası Bilimsel Kitap Yayın Bilgisi: PEGEM Akademi Yayıncılık, TÜRKİYE. | ISBN: 978-625-6357-22-8

İlköğretim Çalışmaları Bütünsel Açıdan Çocuk

KAYA DENİZ, 2019.

Uluslararası Bilimsel Kitap Yayın Bilgisi: PEGEM Akademi Yayıncılık, TÜRKİYE. | ISBN: 978-605-80114-1-0

Visualizing the Concept Images of Students on Numbers with Combined SOM-Ward Clustering Analysis

KAYA DENİZ, OK GÖKÇE, KEŞAN CENK, 2017

Uluslararası Hakemli Özgün MakaleEndeks: SSCI Yayın Yeri: EURASIA Journal of Mathematics, Science and Technology Education Cilt: 13 Sayı: 11 DOI: 10.12973/ejmste/80008 ISSN: 1305-8215

Revolutionizing Learning: Unleashing the Power of Technology Gamification-Augmented Reality in Vocational Education

WULANSARİ RİZKY EMA,FORTUNA APRİLLA,MARTA RİZKAYENİ,PRİMAWATİ PRİMAWATİ,MASEK ALİAS,KAYA DENİZ,PRASETYA FEBRİ,SAKTİ RİZKİ HARDİAN,LUTHFİ AFDAL,RİZKİ IQBAL AİNUR,HASNA FADİLAH HABİBUL,ESHAGHİ SARVİN, 2024

Uluslararası Hakemli Özgün MakaleEndeks: ESCI, Scopus Yayın Yeri: TEM Journal Cilt: 13 Sayı: 3 DOI: 10.18421/TEM133-65 ISSN: 2217-8309

Computational Thinking from the Past to the Present: A Retrospective Using Bibliometric Analysis

KAYA DENİZ, 2024

Uluslararası Hakemli Özgün MakaleEndeks: ESCI, Scopus Yayın Yeri: Hacettepe University Journal of Education Cilt: 39 Sayı: 2 DOI: 10.16986/HUJE.2024.520 ISSN: 2536-4758

E-Learning in Mathematics Education: A Bibliometric Analysis (2012-2022)

KAYA DENİZ, KUTLUCA TAMER, 2024

Uluslararası Hakemli Özgün MakaleEndeks: ESCI, Scopus, Eric Yayın Yeri: Turkish Online Journal of Distance Education Cilt: 25 Sayı: 1 DOI: 10.17718/tojde.1248777 ISSN: 1302-6488

Revolutionizing CNC Lathe Education: Designing Instructional Media Integrated Using Augmented Reality Technology

PRASETYA FEBRİ,FORTUNA APRİLLA,JALİNUS NİZWARDİ,REFDİNAL REFDİNAL,FAJRİ BAYU RAMADHANİ,WULANSARİ RİZKY EMA,PRİMAWATİ PRİMAWATİ,ANDRİANİ WELLİ,SAMALA AGARİADNE DWİNGGO,LUTHFİ AFDAL,PUTRA WAHYU PERMANA,AYASRAH FİRAS TAYSEER MOHAMMAD,KAYA DENİZ, 2024

Uluslararası Hakemli Özgün MakaleEndeks: ESCI, Scopus Yayın Yeri: TEM Journal-Technology Education Management Informatics Cilt: 13 Sayı: 2 DOI: 10.18421/TEM132-82 ISSN: 2217-8333

Transforming Education with Augmented Reality, Metaverse and Virtual Reality Technologies in the 21st Century

KAYA DENİZ, KUTLUCA TAMER, DAĞHAN GÖKHAN, 2023

Uluslararası Hakemli Özgün MakaleEndeks: ESCI, Scopus Yayın Yeri: Hacettepe University Journal of Education Cilt: 38 Sayı: 4 DOI: 10.16986/HUJE.2023.503 ISSN: 2536-4758

TR Dizinli Dergilerde Yayımlanmış Matematik Eğitimi Makalelerindeki Yöntemsel Eğilimler

KAYA DENİZ, 2022

Ulusal Hakemli Özgün MakaleEndeks: Scopus, TR Dizin Yayın Yeri: Milli Eğitim Dergisi Cilt: 51 Sayı: 235 DOI: 10.37669/milliegitim.892025 ISSN: 1302-5600

Matematiksel Doyum Ölçeğinin (MDÖ) Geliştirilmesi: Geçerlik ve Güvenirlik Çalışması

KAYA DENİZ, 2020

Ulusal Hakemli Özgün MakaleEndeks: ESCI, Education Full Text (H. W. Wilson), TR Dizin Yayın Yeri: Pamukkale Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi Cilt: 49 Sayı: - DOI: 10.9779/pauefd.532849 ISSN: 1301-0085

Developing the Irrational Beliefs in Mathematics Scale (IBIMS): A Validity and Reliability Study

KAYA DENİZ, 2017

Uluslararası Hakemli Özgün MakaleEndeks: Scopus, Eric Yayın Yeri: International Electronic Journal of Elementary Education Cilt: 9 Sayı: 3 DOI: - ISSN: 1307-9298

Self-Organizing Neural Network Map for the Purpose of Visualizing the Concept Images of Students on Angles

KAYA DENİZ, 2017

Uluslararası Hakemli Özgün MakaleEndeks: Scopus, Eric Yayın Yeri: International Journal of Research in Education and Science Cilt: 3 Sayı: 2 DOI: 10.21890/ijres.327909 ISSN: 2148-9955

Resources of Mathematics Self-Efficacy and Perception of Science Self-Efficacy as Predictors of Academic Achievement

KAYA DENİZ, BOZDAĞ HÜSEYİN CİHAN, 2016

Uluslararası Hakemli Özgün MakaleEndeks: ESCI, Scopus, Eric Yayın Yeri: European Journal of Contemporary Education Cilt: 18 Sayı: 4 DOI: 10.13187/ejced.2016.18.438 ISSN: 2304-9650

The Investigation of Elementary Mathematics Teacher Candidates’ Problem Solving Skills According to Various Variables

KAYA DENİZ, İZGİOL DİLEK, KEŞAN CENK, 2014

Uluslararası Hakemli Özgün MakaleEndeks: Scopus, Eric Yayın Yeri: International Electronic Journal of Elementary Education Cilt: 6 Sayı: 2 DOI: - ISSN: 1307-9298

The Effect of Internet-Based Education on Student Success in Teaching of 8th Grade Triangles Subject

KAYA DENİZ, KEŞAN CENK, İZGİOL DİLEK, 2013

Uluslararası Hakemli Özgün MakaleEndeks: ESCI, Scopus, Eric Yayın Yeri: Turkish Online Journal of Distance Education Cilt: 14 Sayı: 1 DOI: - ISSN: 1302-6488

Story Problems Created By Elementary Mathematics Teacher Candidates in Real-Life Situations: An Algebra Learning Area Example

KAYA DENİZ, DİNÇER BAHAR, 2022

Uluslararası Hakemli Özgün MakaleEndeks: INDEX COPERNICUS, ASOS, DRJI Yayın Yeri: Journal for the Mathematics Education and Teaching Practices Cilt: 3 Sayı: 2 DOI: - ISSN: 2717-8587

Türkiye'de Matematik Eğitimi Alanında Üstün Zekalılar ve Özel Yetenekliler Konusunda Yürütülmüş Tezlerin Tematik ve Yöntemsel Eğilimleri

KAYA DENİZ, 2021

Uluslararası Hakemli Özgün MakaleEndeks: ARI, DRJI, ASOS, ISI Yayın Yeri: Uluslararası Bilim ve Eğitim Dergisi Cilt: 4 Sayı: 3 DOI: 10.47477/ubed.917732 ISSN: 2667-4122

Altıncı Sınıf Öğrencilerinin Matematik Öğrenme Yaklaşımları ve Algıladıkları Öğretmen Yapıcı Duygusal Desteği ile Matematik Başarıları Arasındaki İlişki

KAYA DENİZ, 2020

Uluslararası Hakemli Özgün MakaleEndeks: DOAJ, SOBIAD, ARI, ISI, IDEAL ONLINE, COSMOS Yayın Yeri: IBAD Sosyal Bilimler Dergisi Cilt: 7 Sayı: 1 DOI: 10.21733/ibad.704886 ISSN: 2687-2811

6. Sınıf Öğrencilerinin Alan Ölçme İle İlgili Problem Çözme Becerileri

KAYA DENİZ, 2019

Uluslararası Hakemli Özgün MakaleEndeks: WORLDCAT, INDEX COPERNICUS, SOBIAD, IDEAL ONLINE Yayın Yeri: International Journal of Educational Studies in Mathematics Cilt: 6 Sayı: 4 DOI: - ISSN: 2148-5984

Yedinci Sınıf Öğrencilerinin Matematiğe Yönelik Akılcı Olmayan İnanç Düzeylerinin İncelenmesi

KAYA DENİZ, 2018

Ulusal Hakemli Özgün MakaleEndeks: SOBIAD, IDEAL ONLINE Yayın Yeri: Amaysa Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi Cilt: 7 Sayı: 1 DOI: - ISSN: 2146-7811

Altıncı Sınıf Öğrencilerinin Cebir Öğrenme Alanındaki Başarı Düzeylerinin İncelenmesi

KAYA DENİZ, 2017

Uluslararası Hakemli Özgün MakaleEndeks: INDEX COPERNICUS, SOBIAD Yayın Yeri: International e-Journal of Educational Studies Cilt: 1 Sayı: 1 DOI: - ISSN: 2602-4241

The Effect of Music Assisted Instruction on Exam Scores from Triangles in Geometry Lesson

KEŞAN CENK, KAYA DENİZ, AYDOĞDU MUSTAFA ZEKİ, 2014

Ulusal Hakemli Özgün MakaleEndeks: ASOS, ERA Yayın Yeri: International Online Journal of Primary Education Cilt: 3 Sayı: 1 DOI: - ISSN: 1300-915X

İlköğretim Seviyesindeki Öğrenciler için Cebirsel Düşünme ve Cebirsel Muhakeme Becerisinin Önemi

KAYA DENİZ, KEŞAN CENK, 2014

Uluslararası Hakemli Özgün MakaleEndeks: ASOS, ERA Yayın Yeri: International Journal of New Trends in Arts, Sports & Science Education Cilt: 3 Sayı: 2 DOI: - ISSN: 2146-9466

Milli Eğitim Bakanlığı “Bu Benim Eserim” Projelerindeki Matematik Bilgilerinin İçerik Analizi

KAYA DENİZ, NARLI SERKAN, KEŞAN CENK, İZGİOL DİLEK, 2013

Uluslararası Hakemli Özgün MakaleEndeks: SOBIAD, INDEX COPERNICUS, ARAŞTIRMAX Yayın Yeri: The Journal of Academic Social Science Studies Cilt: 6 Sayı: 8 DOI: 10.9761/JASSS1626 ISSN: 2147-2971

The Opinions of the Teacher and Student Relevant to the Unwanted Behaviors in the School Environment

KAYA DENİZ, KEŞAN CENK, GÜVERCİN SELİM, 2013

Uluslararası Hakemli Özgün MakaleEndeks: ASOS Yayın Yeri: Turkish International Journal of Special Education and Guidance & Counseling Cilt: 2 Sayı: 1 DOI: - ISSN: 1300-7432

The Study of Visual Questions in Mathematics Test of the Fifth Grade Free Boarding and Scholarship Examination

KEŞAN CENK, YILMAZ SÜHA, KAYA DENİZ, 2013

Ulusal Hakemli Özgün MakaleEndeks: ASOS, ERA Yayın Yeri: International Online Journal of Primary Education Cilt: 2 Sayı: 2 DOI: - ISSN: 1300-915X

The Effect of Music on the Test Scores of the Students in Limits and Derivatives Subject in the Mathematics Exams Done with Music

KEŞAN CENK, ÖZKALKAN ZUHAL, İRİÇ HAMDULLAH, KAYA DENİZ, 2012

Ulusal Hakemli Özgün MakaleEndeks: ASOS, ERA Yayın Yeri: International Online Journal of Primary Education Cilt: 1 Sayı: 1 DOI: - ISSN: 1300-915X

Görsel, İşitsel ve Kinestetik Özelliğe Sahip 8. Sınıf Öğrencilerinin Sosyo-Kültürel Yapıya Göre Başarılarının, Tutumlarının ve Kaygılarının İncelenmesi

KEŞAN CENK, KAYA DENİZ, YETİŞİR ŞAFAK, 2012

Ulusal Hakemli Özgün MakaleEndeks: SOBIAD Yayın Yeri: Buca Eğitim Fakültesi Dergisi Cilt: 32 Sayı: 1 DOI: - ISSN: 2602-2850

The Effect of Music to the Exam Scores in Music Supported Tests Made About Special Defined Functions, Trigonometry and Complex Numbers

KEŞAN CENK, ERGİN AYŞE SİMGE, AYDOĞDU MUSTAFA ZEKİ, KAYA DENİZ, 2012

Ulusal Hakemli Özgün MakaleEndeks: ASOS, ERA Yayın Yeri: International Online Journal of Primary Education Cilt: 1 Sayı: 2 DOI: - ISSN: 1300-915X

The Role of Problem Posing Materails in Student’s Self Efficacy Beliefs

KAYA DENİZ, KEŞAN CENK, GÜVERCİN SELİM, 2012

Ulusal Hakemli Özgün MakaleEndeks: ASOS, ERA, SEMANTIC SCHOLAR Yayın Yeri: International Online Journal of Primary Education Cilt: 1 Sayı: 2 DOI: - ISSN: 1300-915X

Üniversite Adayı Sayısal Bölümü Öğrencilerine Yönelik Kavramsal ve İşlemsel Uygulamalar

KAYA DENİZ, KEŞAN CENK, 2012

Uluslararası Hakemli Özgün MakaleEndeks: ARAŞTIRMAX Yayın Yeri: Eğitim ve Öğretim Araştırmaları Dergisi Cilt: 1 Sayı: 3 DOI: - ISSN: 2146-9199

İlköğretim İkinci Kademe Öğrencilerinin Görsel, İşitsel ve Kinestetik Durumlarının Belirlenmesi ve Matematiğe Yönelik Tutumların Başarıya Etkisi

KEŞAN CENK, YETİŞİR ŞAFAK, KAYA DENİZ, 2011

Uluslararası Hakemli Özgün MakaleEndeks: ASOS, DRJI, COSMOS IF Yayın Yeri: e-Journal of New World Sciences Academy Cilt: 6 Sayı: 4 DOI: - ISSN: 1306-3111

Öğretimsel Liderlik Boyutu Üzerine Üniversite Mezunlarının Bakış Açıları

KEŞAN CENK, KAYA DENİZ, 2011

Ulusal Hakemli Özgün MakaleEndeks: SOBIAD Yayın Yeri: Buca Eğitim Fakültesi Dergisi Cilt: 30 Sayı: 1 DOI: - ISSN: 2602-2850

Fen ve Matematik Hibritasyonlu Konuların Öğretilmesi ve Öğrenci Başarısının Değerlendirilmesi Üzerine Bir Araştırma

KAYA DENİZ, KEŞAN CENK, KAYA ÜMMÜHAN, 2011

Uluslararası Hakemli Özgün MakaleEndeks: ASOS, DRJI, COSMOS IF Yayın Yeri: e-Journal of New World Sciences Academy Cilt: 6 Sayı: 1 DOI: - ISSN: 1306-3111

The Relationship among Body Mass Index of Primary Mathematics Teacher Candidates and Their Score in University Entrance Exam and Problem-Solving Skills

İZGİOL DİLEK, KAYA DENİZ, KEŞAN CENK, 2013

Uluslararası Hakemli Özgün MakaleEndeks: Endekste taranmıyor Yayın Yeri: Educational Research Cilt: 4 Sayı: 5 DOI: - ISSN: 2141-5161

Fen Öğretiminde Hibritleşmiş Bir Öğrenme Ortamı Nasıl Olmalı?

KEŞAN CENK, KAYA DENİZ, 2008

Ulusal Hakemsiz Kısa MakaleEndeks: Endekste taranmıyor Yayın Yeri: Üniversite ve Toplum (Bilim, Eğitim ve Düşünce) Dergisi Cilt: 8 Sayı: 4 DOI: - ISSN: YOK

Türkçe-Matematik Birlikteliğinin Öğrenci Başarısını Etkileme Gücü Üzerine Bir Araştırma

KEŞAN CENK, KAYA DENİZ, YETİŞİR ŞAFAK, 2008

Ulusal Hakemsiz Kısa MakaleEndeks: Endekste taranmıyor Yayın Yeri: Üniversite ve Toplum (Bilim, Eğitim ve Düşünce) Dergisi Cilt: 8 Sayı: 2 DOI: - ISSN: YOK

Bilgisayar Destekli Temel Matematik Dersi Öğretimine Sınıf Öğretmenliği Öğrencilerin Bakış Açıları

KEŞAN CENK, KAYA DENİZ, 2007

Ulusal Hakemsiz Kısa MakaleEndeks: Endekste taranmıyor Yayın Yeri: Üniversite ve Toplum (Bilim, Eğitim ve Düşünce) Dergisi Cilt: 7 Sayı: 1 DOI: - ISSN: YOK

İlköğretim Fen Derslerinde Matematik Tabanlı Konuların Öğretilmesinde Fen-Matematik Entegrasyonun Etkisi

KAYA DENİZ, AKPINAR ESRA, GÖKKURT ÖZGE, 2006

Ulusal Hakemsiz Kısa MakaleEndeks: Endekste taranmıyor Yayın Yeri: Üniversite ve Toplum (Bilim, Eğitim ve Düşünce) Dergisi Cilt: 6 Sayı: 4 DOI: - ISSN: YOK

The Adventure of Artificial Intelligence in Educational Research from the Past to the Present

KAYA DENİZ, 2024

Uluslararası Hakemli Özgün MakaleEndeks: TR DİZİN Yayın Yeri: Sakarya University Journal of Education Cilt: 14 Sayı: 3 DOI: - ISSN: 2146-7455

Analysis of Middle School Mathematics and Science Curriculum Learning Outcomes According to TIMSS-2019 Evaluation Frameworks

OK GÖKÇE, KAYA DENİZ, 2024

Uluslararası Hakemli Özgün MakaleEndeks: TR DİZİN Yayın Yeri: Bartın University Journal of Faculty of Education Cilt: 13 Sayı: 1 DOI: 10.14686/buefad.1133056 ISSN: 1308-7177

Mathematical Modelling: A Retrospective Overview

KUTLUCA TAMER, KAYA DENİZ, 2023

Uluslararası Hakemli Özgün MakaleEndeks: TR DİZİN Yayın Yeri: Journal of Computer and Education Research Cilt: 11 Sayı: 21 DOI: 10.18009/jcer.1242785 ISSN: 2148-2896

Web of Science Veri Tabanına Dayalı Bibliyometrik Analiz: Uzamsal Düşünme, Uzamsal Görselleştirme ve Uzamsal Yetenek

KAYA DENİZ, DİNÇER BAHAR, 2023

Ulusal Hakemli Özgün MakaleEndeks: TR DİZİN Yayın Yeri: Uludag Universitesi Egitim Fakultesi Dergisi Cilt: 36 Sayı: 1 DOI: 10.19171/uefad.1168901 ISSN: 2667-6788

İlköğretim Matematik Öğretmeni Adaylarının Matematiksel Modelleme Süreçleri: Su İsrafı Örneği

KAYA DENİZ, KEŞAN CENK, 2022

Ulusal Hakemli Özgün MakaleEndeks: TR DİZİN Yayın Yeri: Van Yüzüncü Yıl Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi Cilt: 19 Sayı: 3 DOI: 10.33711/yyuefd.1177845 ISSN: 1305-2020

Teknoloji Destekli Matematik Eğitimi: Türkiye'deki Lisansüstü Tezlerin İncelenmesi

KAYA DENİZ, AYDOĞDU ŞEYHMUS, 2022

Ulusal Hakemli Özgün MakaleEndeks: TR DİZİN Yayın Yeri: Nevşehir Hacı Bektaş Veli Üniversitesi SBE Dergisi Cilt: 12 Sayı: - DOI: 10.30783/nevsosbilen.1123491 ISSN: 2149-3871

Türkiye'de Cebir Öğrenme Alanında Yapılmış Lisansüstü Tezlerin Bibliyometrik Profili (2011-2021)

KAYA DENİZ, KEŞAN CENK, 2022

Ulusal Hakemli Özgün MakaleEndeks: TR DİZİN Yayın Yeri: Batı Anadolu Eğitim Bilimleri Dergisi Cilt: 13 Sayı: 1 DOI: 10.51460/baebd.1093156 ISSN: 1308-8971

Ortaokul Öğrencilerinin Matematik Öğrenmelerinde Algılanan Ebeveyn Destek Düzeylerinin Bazı Değişkenler Açısından İncelenmesi

KAYA DENİZ, 2021

Ulusal Hakemli Özgün MakaleEndeks: TR DİZİN Yayın Yeri: Cumhuriyet Uluslararası Eğitim Dergisi Cilt: 10 Sayı: 1 DOI: 10.30703/cije.678911 ISSN: 2147-1606

Altıncı Sınıf Öğrencilerinin Matematiğe Yönelik Tutumlarını Etkileyen Faktörler: Bir Yapısal Eşitlik Modeli (YEM) Yaklaşımı

KAYA DENİZ, 2020

Ulusal Hakemli Özgün MakaleEndeks: TR DİZİN Yayın Yeri: Abant İzzet Baysal Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi Cilt: 20 Sayı: 1 DOI: 10.17240/aibuefd.2020.20.52925-547397 ISSN: 1303-0493

Altıncı Sınıf Öğrencilerinin Matematiksel İlişkilendirme Öz Yeterlik Düzeylerinin Algılanan Öğretmen Duygusal Destek, Cinsiyet ve Matematik Başarısı Açısından İncelenmesi

KAYA DENİZ, 2020

Ulusal Hakemli Özgün MakaleEndeks: TR DİZİN Yayın Yeri: Necatibey Eğitim Fakültesi Elektronik Fen ve Matematik Eğitimi Dergisi Cilt: 14 Sayı: 1 DOI: 10.17522/balikesirnef.605489 ISSN: 1307-6086

Sekizinci Sınıf Öğrencilerinin Cebirsel Düşünme Becerilerinin Matematik Odaklı Epistemolojik İnançlar Bağlamında Açıklanması

KAYA DENİZ, 2019

Ulusal Hakemli Özgün MakaleEndeks: TR DİZİN Yayın Yeri: Kuramsal Eğitimbilim Dergisi Cilt: 12 Sayı: 2 DOI: 10.30831/akukeg.449387 ISSN: 1308-1659

Sekizinci Sınıf Öğrencilerinin Uzamsal Görselleştirme, Zihinsel Döndürme ve Zihinde Canlandırma Becerilerinin Matematik Odaklı Epistemolojik İnançlar ve Bazı Değişkenlerle İlişkisi

KAYA DENİZ, 2019

Ulusal Hakemli Özgün MakaleEndeks: TR DİZİN Yayın Yeri: Kastamonu Eğitim Dergisi Cilt: 27 Sayı: 4 DOI: 10.24106/kefdergi.3329 ISSN: 1300-8811

Yedinci Sınıf Öğrencilerinin Matematik Başarılarının Yordanması: Motivasyon, Öz-Düzenleyici Öğrenme Stratejileri ve Üst Bilişsel Farkındalığın Rolü

KAYA DENİZ, 2019

Ulusal Hakemli Özgün MakaleEndeks: TR DİZİN Yayın Yeri: Ondokuz Mayıs Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi Cilt: 38 Sayı: 1 DOI: 10.7822/omuefd.389698 ISSN: 1300-302X

Matematik Öğretiminde Ters Yüz Öğrenme Modelinin Ortaokul Öğrencilerin Derse Katılımına Etkisi

KAYA DENİZ, 2018

Ulusal Hakemli Özgün MakaleEndeks: TR DİZİN Yayın Yeri: Sakarya University Journal of Education Cilt: 8 Sayı: 4 DOI: 10.19126/suje.453729 ISSN: 2146-7455

Zamana Bağlı Öğrenme Miktarı: Öğrenme Güçlüğü (Kesirlerle Problem Çözme Örneği)

KEŞAN CENK, KAYA DENİZ, 2018

Ulusal Hakemli Özgün MakaleEndeks: TR DİZİN Yayın Yeri: Trakya Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi Cilt: 8 Sayı: 2 DOI: 10.24315/trkefd.366686 ISSN: 2146-071X

Çoklu Temsil Temelli Cebir Öğretimin Matematiğe Yönelik Tutuma Etkisi

KAYA DENİZ, KEŞAN CENK, 2018

Ulusal Hakemli Özgün MakaleEndeks: TR DİZİN Yayın Yeri: Karadeniz Sosyal Bilimler Dergisi Cilt: 10 Sayı: 18 DOI: - ISSN: 1309-081X

Yedinci Sınıf Öğrencilerinin Basınç Konusundaki Kavramsal Anlamaları ve Kavram Yanılgılarının Matematiksel Hatalar Açısından İncelenmesi

KAYA DENİZ, BOZDAĞ HÜSEYİN CİHAN, OK GÖKÇE, 2018

Ulusal Hakemli Özgün MakaleEndeks: TR DİZİN Yayın Yeri: Abant İzzet Baysal Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi Cilt: 18 Sayı: 1 DOI: 10.17240/aibuefd.2017..-362113 ISSN: 1303-0493

Ortaokul Öğrencilerinin Matematiğe Yönelik Temel Psikolojik İhtiyaçlarının İncelenmesi

KAYA DENİZ, 2018

Ulusal Hakemli Özgün MakaleEndeks: TR DİZİN Yayın Yeri: İnönü Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi Cilt: 19 Sayı: 1 DOI: 10.17679/inuefd.297790 ISSN: 1300-2899

Yedinci Sınıf Öğrencilerinin Cebirsel Sözel Problemleri Çözme Becerilerinin İncelenmesi

KAYA DENİZ, 2018

Ulusal Hakemli Özgün MakaleEndeks: TR DİZİN Yayın Yeri: Balıkesir Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi Cilt: 21 Sayı: 39 DOI: 10.31795/baunsobed.437730 ISSN: 1301-5265

Yedinci Sınıf Öğrencilerinin Cebirsel Düşünme Düzeyleri İle Becerilerinin İncelenmesi

KAYA DENİZ, 2017

Ulusal Hakemli Özgün MakaleEndeks: TR DİZİN Yayın Yeri: Bartın Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi Cilt: 6 Sayı: 2 DOI: 10.14686/buefad.309000 ISSN: 1308-7177

Yedinci Sınıf Öğrencilerinin Cebirsel Muhakeme Becerilerine Yönelik Başarı Düzeyi

KAYA DENİZ, KEŞAN CENK, İZGİOL DİLEK, ERKUŞ YUSUF, 2016

Ulusal Hakemli Özgün MakaleEndeks: TR DİZİN Yayın Yeri: Turkish Journal of Computer and Mathematics Education Cilt: 7 Sayı: 1 DOI: 10.16949/turcomat.95945 ISSN: 1309-4653

The Connection of Mathematics with Real-Life Situations: Preservice Elementary Mathematics Teachers' Perceptions of Creating and Evaluating Story Problems

KAYA DENİZ, KEŞAN CENK, 2023

Uluslararası Hakemli Özgün MakaleEndeks: Journals Indexed in Eric Yayın Yeri: International Online Journal of Primary Education Cilt: 12 Sayı: 2 DOI: 10.55020/iojpe.1135191 ISSN: 1300-915X

The Relationship between Middle School Students’ Levels of 21st Century Learning Skills and Their Interest in STEM Career

OK GÖKÇE, KAYA DENİZ, 2021

Uluslararası Hakemli Özgün MakaleEndeks: Journals Indexed in Eric Yayın Yeri: Acta Didactica Napocensia Cilt: 14 Sayı: 2 DOI: 10.24193/adn.14.2.24 ISSN: 2065-1430

Problems Encountered by Mathematics and Science Teachers in Classrooms where Syrian Students under Temporary Protection Status are Educated and Suggestions for Solution

KAYA DENİZ, OK GÖKÇE, 2021

Uluslararası Hakemli Özgün MakaleEndeks: Journals Indexed in Eric Yayın Yeri: International Journal of Contemporary Educational Research Cilt: 8 Sayı: 1 DOI: 10.33200/ijcer.774094 ISSN: 2148-3868

The Effect of Time on Difficulty of Learning (The Case of Problem Solving with Natural Numbers)

KAYA DENİZ, KEŞAN CENK, 2017

Uluslararası Hakemli Özgün MakaleEndeks: Journals Indexed in Eric Yayın Yeri: Malaysian Online Journal of Educational Sciences Cilt: 5 Sayı: 1 DOI: - ISSN: 2289-3024

The Relationship between the Amount of Learning and Time (The Example of Equations)

KEŞAN CENK, KAYA DENİZ, OK GÖKÇE, ERKUŞ YUSUF, 2016

Uluslararası Hakemli Özgün MakaleEndeks: Journals Indexed in Eric Yayın Yeri: European Journal of Educational Research Cilt: 5 Sayı: 3 DOI: 10.12973/eu-jer.5.3.125 ISSN: 2165-8714

Determination of Misconcetions that are Encountered by Teacher Candidates and Solution Propositions for Relieving of these Misconceptions

KEŞAN CENK, KAYA DENİZ, 2007

Uluslararası Hakemli Özgün MakaleEndeks: Journals Indexed in Eric Yayın Yeri: The Turkish Online Journal of Educational Technology Cilt: 6 Sayı: 3 DOI: - ISSN: 1303-6521

Investigation of the Relationships between E-Learning Styles, Educational Technology Self-Efficacy Perceptions and Problem-Solving Skills of Pre-Service Elementary Mathematics Teachers'

KAYA DENİZ,KUTLUCA TAMER,DAĞHAN GÖKHAN, 2024

Uluslararası Hakemli Özgün MakaleEndeks: Education Full Text (H. W. Wilson) Database Covarage List Yayın Yeri: International e-Journal of Educational Studies Cilt: 8 Sayı: 17 DOI: 10.31458/iejes.1355282 ISSN: 2602-4241

Subject, Functionality and Level of Proofs Preferred by Pre-Service Elementary Mathematics Teachers

DİNÇER ÇAVUŞ BAHAR, KAYA DENİZ, 2023

Uluslararası Hakemli Özgün MakaleEndeks: Education Full Text (H. W. Wilson) Database Covarage List Yayın Yeri: Journal for the Education of Gifted Young Scientists Cilt: 11 Sayı: 4 DOI: 10.17478/jegys.1365213 ISSN: 2149-360X

Analysis of the Relationship between Mathematics Teacher Candidates’ Reflective Thinking Levels and Their Philosophical Views on the Nature of Mathematics

YAZLIK DERYA ÖZLEM, ALTUN SOLMAZ DAMLA, KAYA DENİZ, 2022

Uluslararası Hakemli Özgün MakaleEndeks: Education Full Text (H. W. Wilson) Database Covarage List Yayın Yeri: Journal for the Education of Gifted Young Scientists Cilt: 10 Sayı: 3 DOI: 10.17478/jegys.1151891 ISSN: 2149-360X

Mathematics and Science Self-Efficacy Resources as the Predictor of Academic Success

KEŞAN CENK, KAYA DENİZ, 2018

Uluslararası Hakemli Özgün MakaleEndeks: Education Full Text (H. W. Wilson) Database Covarage List Yayın Yeri: International Online Journal of Educational Sciences Cilt: 10 Sayı: 2 DOI: 10.15345/iojes.2018.02.004 ISSN: 1309-2707

Student Opinions about Learning Primary 7th Grade Geometry Subjects with Geometer’s Sketchpad

KEŞAN CENK, VATANSEVER SEVDANE, KAYA DENİZ, 2012

Uluslararası Hakemli Özgün MakaleEndeks: Education Full Text (H. W. Wilson) Database Covarage List Yayın Yeri: International Online Journal of Educational Sciences Cilt: 4 Sayı: 2 DOI: - ISSN: 1309-2707

The Effect of Problem Posing Approach to the Gifted Student’s Mathematical Abilities

KEŞAN CENK, KAYA DENİZ, GÜVERCİN SELİM, 2010

Uluslararası Hakemli Özgün MakaleEndeks: Education Full Text (H. W. Wilson) Database Covarage List Yayın Yeri: International Online Journal of Educational Sciences Cilt: 2 Sayı: 3 DOI: - ISSN: 1309-2707

Exploring the Enhancement of Teachers' Questioning Quality in Mathematics Education Through AI-Powered Feedback

Yazarlar: YAVUZ SELİM,SHOJAEİ LADAN,KAYA DENİZ,NAMDARİ MEHRDAD

Uluslararası Özet bildiri Etkinlik Adı: ESSA V. International Eurasian Symposium on Social Sciences and Arts Etkinklik Tarihi: 12.09.2024-25.10.2024 Ülke: TÜRKİYE

The Evaluation of Turkish Century Education Model Within Digital Literacy Framework

Yazarlar: YAŞAR AYTEN ÖYKÜ,KAYA DENİZ

Uluslararası Özet bildiri Etkinlik Adı: International Conference on Mathematics and Mathematics Education Etkinklik Tarihi: 03.10.2024-05.10.2024 Ülke: TÜRKİYE

Mathematical Connections: Evaluation of Activities Designed by Preservice Elementary Mathematics Teachers Using Different Themes

Yazarlar: KAYA DENİZ,YAŞAR AYTEN ÖYKÜ,ÇETİN İBRAHİM

Uluslararası Özet bildiri Etkinlik Adı: International Conference on Mathematics and Mathematics Education Etkinklik Tarihi: 03.10.2024-05.10.2024 Ülke: TÜRKİYE

İlköğretim Matematik Öğretmeni Adaylarının Üç Boyutlu Yazıcılara Giriş Eğitimine İlişkin Görüşleri

Yazarlar: YAŞAR AYTEN ÖYKÜ,KAYA DENİZ

Uluslararası Tam metin bildiri Etkinlik Adı: XI International Eurasian Educational Research Congress Etkinklik Tarihi: 21.04.2024-24.05.2024 Ülke: TÜRKİYE

Mathematics teaching with association-based approach: Distributive property

Yazarlar: DİNÇER ÇAVUŞ BAHAR, KAYA DENİZ

Uluslararası Tam metin bildiri Etkinlik Adı: 4th International Congress on Gifted Youth and Sustainability of the Education Etkinklik Tarihi: 11.11.2023-13.12.2023 Ülke: TÜRKİYE

21. Yüzyıl Matematik Eğitiminde Öz-Yeterlik Algısı: Bütünsel Bibliyometrik Bir Bakış

Yazarlar: KAYA DENİZ, DİNÇER ÇAVUŞ BAHAR

Uluslararası Tam metin bildiri Etkinlik Adı: V. International Conference on Educational Research Etkinklik Tarihi: 24.11.2023-25.11.2023 Ülke: TÜRKİYE

21. Yüzyıl Matematik Eğitiminde Problem Çözme Becerisi: Retrospektif Bir Bakış

Yazarlar: DİNÇER ÇAVUŞ BAHAR, KAYA DENİZ

Uluslararası Tam metin bildiri Etkinlik Adı: V. International Conference on Educational Research Etkinklik Tarihi: 24.11.2023-25.11.2023 Ülke: TÜRKİYE

Story Problems Created By Elementary Mathematics Teacher Candidates in Real-Life Situations: An Algebra Learning Area Example

Yazarlar: KAYA DENİZ, DİNÇER BAHAR

Uluslararası Özet bildiri Etkinlik Adı: 3rd International Congress on Gifted Youth and Sustainability of the Education Etkinklik Tarihi: 10.12.2022-11.12.2022 Ülke: TÜRKİYE

Examination of Pre-Service Teachers' Knowledge of Functions and Related Concepts

Yazarlar: DİNÇER BAHAR, KAYA DENİZ

Uluslararası Özet bildiri Etkinlik Adı: 3rd International Congress on Gifted Youth and Sustainability of the Education Etkinklik Tarihi: 10.12.2022-11.12.2022 Ülke: TÜRKİYE

Öğretmen Adaylarının İspat Şemaları Üzerine Bir İnceleme

Yazarlar: DİNÇER BAHAR, YILMAZ SÜHA, KAYA DENİZ, YİTMEZ BUSE GİZEM

Ulusal Özet bildiri Etkinlik Adı: IV. Uluslararası Eğitim Araştırmaları Kongresi Etkinklik Tarihi: 11.11.2022-12.11.2022 Ülke: TÜRKİYE

STEM Eğitimi: Web of Science (WoS) Veri Tabanına Dayalı Performans ve Bilimsel Alan Haritalama Analizi

Yazarlar: OK GÖKÇE, KAYA DENİZ

Ulusal Özet bildiri Etkinlik Adı: I. Uluslararası Sürdürülebilir Eğitim Günleri Kongresi Etkinklik Tarihi: 08.09.2022-10.09.2022 Ülke: TÜRKİYE

Cebirsel İfadelerin Öğretiminde Eğitim Bilişim Ağı (EBA) İçeriklerinin Öğrencilerin Başarılarına ve Derse Katılımlarına Etkisi

Yazarlar: KAYA DENİZ, KEŞAN CENK

Uluslararası Tam metin bildiri Etkinlik Adı: IXth International Eurasian Educational Research Congress Etkinklik Tarihi: 22.06.2022-25.06.2022 Ülke: TÜRKİYE

Türkiye’de Matematik ve Fen Eğitiminde Kaygı Konusunda Yapılmış Lisansüstü Tezlerin Tematik ve Metodolojik Eğilimleri

Yazarlar: KEŞAN CENK, OK GÖKÇE, KAYA DENİZ

Uluslararası Tam metin bildiri Etkinlik Adı: IXth International Eurasian Educational Research Congress Etkinklik Tarihi: 22.06.2022-25.06.2022 Ülke: TÜRKİYE

Farklı Öğretim Programlarındaki Öğretmen Adaylarının STEM Eğitimi Hakkındaki Görüşleri

Yazarlar: ŞAHİN MEHMET, KAYA DENİZ, KEŞAN CENK, OK GÖKÇE

Uluslararası Tam metin bildiri Etkinlik Adı: IXth International Eurasian Educational Research Congress Etkinklik Tarihi: 22.06.2022-25.06.2022 Ülke: TÜRKİYE

Türkiye’de STEM Eğitimi Alanında Yapılan Lisansüstü Tezlerin İçerik Analizi

Yazarlar: KAYA DENİZ, OK GÖKÇE

Uluslararası Tam metin bildiri Etkinlik Adı: 2. Uluslararası Eğitim Araştırmaları Kongresi Etkinklik Tarihi: 04.12.2020-06.12.2020 Ülke: TÜRKİYE

Ortaokul Öğrencilerinin Fen, Teknoloji, Mühendislik ve Matematik (FeTeMM) Tutumlarının Çeşitli Değişkenler Açısından İncelenmesi

Yazarlar: KAYA DENİZ, OK GÖKÇE

Uluslararası Tam metin bildiri Etkinlik Adı: 2. Uluslararası Fen, Matematik, Girişimcilik ve Teknoloji Eğitimi Kongresi Etkinklik Tarihi: 19.11.2020-22.11.2020 Ülke: TÜRKİYE

Ortaokul Öğrencilerinin STEM Alanlarındaki Mesleklere Yönelik İlgi Düzeylerinin Çeşitli Değişkenler Açısından İncelenmesi

Yazarlar: OK GÖKÇE, KAYA DENİZ

Uluslararası Tam metin bildiri Etkinlik Adı: 2. Uluslararası Fen, Matematik, Girişimcilik ve Teknoloji Eğitimi Kongresi Etkinklik Tarihi: 19.11.2020-22.11.2020 Ülke: TÜRKİYE

The Relationship between the Amount of Learning and Time (The Example of Equations)

Yazarlar: KEŞAN CENK, KAYA DENİZ, OK GÖKÇE, ERKUŞ YUSUF

Uluslararası Özet bildiri Etkinlik Adı: International Conference on Education in Mathematics, Science & Technology Etkinklik Tarihi: 19.05.2016-22.05.2016 Ülke: TÜRKİYE

Classification of the Questions in 8th, 9th and 10th Grade Mathematics Text Book with Respect to the Competency Levels of PISA

Yazarlar: KEŞAN CENK, ERKUŞ YUSUF, COŞAR MEHMET ÇAĞLAR, KAYA DENİZ

Uluslararası Özet bildiri Etkinlik Adı: International Conference on Education in Mathematics, Science & Technology Etkinklik Tarihi: 19.05.2016-22.05.2016 Ülke: TÜRKİYE

Examining the Attitudes According to Various Variables towards the Teaching Profession of Elementary Math Teacher Candidates

Yazarlar: KEŞAN CENK, ERKUŞ YUSUF, COŞAR MEHMET ÇAĞLAR, KAYA DENİZ

Uluslararası Özet bildiri Etkinlik Adı: International Conference on Education in Mathematics, Science & Technology Etkinklik Tarihi: 19.05.2016-22.05.2016 Ülke: TÜRKİYE

The Effect of Time on Learning Diffuculties (The Example of Problem Solving with Natural Numbers)

Yazarlar: KAYA DENİZ, KEŞAN CENK

Uluslararası Özet bildiri Etkinlik Adı: International Conference on Education in Mathematics, Science & Technology Etkinklik Tarihi: 19.05.2016-22.05.2016 Ülke: TÜRKİYE

Zamana Bağlı Öğrenme Miktarını Belirlemek Mümkün Mü? (Doğal Sayılarla Dört İşlem Örneği)

Yazarlar: KAYA DENİZ, KEŞAN CENK

Uluslararası Özet bildiri Etkinlik Adı: VIII. Uluslararası Eğitim Araştırmaları Kongresi Etkinklik Tarihi: 05.05.2016-08.05.2016 Ülke: TÜRKİYE

Zamana Bağlı Öğrenme Miktarı: Öğrenmenin Güçlüğü (Kesirlerle Problem Çözme Örneği)

Yazarlar: KEŞAN CENK, KAYA DENİZ

Uluslararası Özet bildiri Etkinlik Adı: VIII. Uluslararası Eğitim Araştırmaları Kongresi Etkinklik Tarihi: 05.05.2016-08.05.2016 Ülke: TÜRKİYE

6. Sınıf Öğrencilerinin Kesirlerle Problem Çözmeye Yönelik Başarı Düzeyi: İzmir İli Örneği

Yazarlar: KEŞAN CENK, KAYA DENİZ, ERKUŞ YUSUF, COŞAR MEHMET ÇAĞLAR

Uluslararası Tam metin bildiri Etkinlik Adı: VIII. Uluslararası Eğitim Araştırmaları Kongresi Etkinklik Tarihi: 05.05.2016-08.05.2016 Ülke: TÜRKİYE

Yetişkinlerde Problemli Sosyal Ağ Kullanımı: Benlik Algısının Rolü

Yazarlar: ARSLAN GÖKMEN, KEŞAN CENK, KAYA DENİZ

Uluslararası Özet bildiri Etkinlik Adı: INOVED 2015 International Conference on Best Practices and Innovations in Education Etkinklik Tarihi: 26.10.2015-28.10.2015 Ülke: TÜRKİYE

Kariyer Farkındalığı Belirleme Ölçeği: Güvenirlik ve Geçerlik Çalışması

Yazarlar: KEŞAN CENK, KAYA DENİZ, ERKUŞ YUSUF, ARSLAN GÖKMEN

Uluslararası Özet bildiri Etkinlik Adı: INOVED 2015 International Conference on Best Practices and Innovations in Education Etkinklik Tarihi: 26.10.2015-28.10.2015 Ülke: TÜRKİYE

İlköğretim Matematik Öğretmen Adaylarının Eleştirel Düşünme Eğilimlerinin İncelenmesi

Yazarlar: İZGİOL DİLEK, KEŞAN CENK, KAYA DENİZ

Uluslararası Özet bildiri Etkinlik Adı: VII. Uluslararası Eğitim Araştırmaları Kongresi Etkinklik Tarihi: 28.05.2015-31.05.2015 Ülke: TÜRKİYE

Çoklu Temsil Temelli Öğretimin Öğrencilerin Cebirsel Düşünme Düzeylerinin Gelişimine Etkisi

Yazarlar: KAYA DENİZ, KEŞAN CENK

Uluslararası Tam metin bildiri Etkinlik Adı: VII. Uluslararası Eğitim Araştırmaları Kongresi Etkinklik Tarihi: 28.05.2015-31.05.2015 Ülke: TÜRKİYE

Çoklu Temsil Temelli Öğretimin Öğrencilerin Cebirsel Muhakeme Becerilerinin Gelişimine Etkisi

Yazarlar: KAYA DENİZ, KEŞAN CENK

Uluslararası Tam metin bildiri Etkinlik Adı: VII. Uluslararası Eğitim Araştırmaları Kongresi Etkinklik Tarihi: 28.05.2015-31.05.2015 Ülke: TÜRKİYE

Yedinci Sınıf Öğrencilerinin Cebirsel Muhakeme Becerilerine Yönelik Başarı Düzeyi

Yazarlar: KAYA DENİZ, KEŞAN CENK, İZGİOL DİLEK, ERKUŞ YUSUF

Ulusal Özet bildiri Etkinlik Adı: Türk Bilgisayar ve Matematik Eğitimi Sempozyumu-2 Etkinklik Tarihi: 16.05.2015-18.05.2015 Ülke: TÜRKİYE

İlköğretim Matematik Öğretmen Adaylarının Eleştirel Düşünme Eğilimleri, Lineer Cebir Başarıları ve Akademik Başarılarının İncelenmesi

Yazarlar: İZGİOL DİLEK, KEŞAN CENK, KAYA DENİZ

Ulusal Özet bildiri Etkinlik Adı: Türk Bilgisayar ve Matematik Eğitimi Sempozyumu-2 Etkinklik Tarihi: 16.05.2015-18.05.2015 Ülke: TÜRKİYE

İlköğretim Matematik Öğretmen Adaylarının Dinamik Geometri Yazılımlarını Öğrenme ve Öğretimde Kullanma Süreçlerinin İncelenmesi

Yazarlar: ERKUŞ YUSUF, KEŞAN CENK, KAYA DENİZ

Ulusal Özet bildiri Etkinlik Adı: Türk Bilgisayar ve Matematik Eğitimi Sempozyumu-2 Etkinklik Tarihi: 16.05.2015-18.05.2015 Ülke: TÜRKİYE

Cebirsel Muhakeme Değerlendirme Aracı: Araç Geliştirme, Güvenirlik ve Geçerlik Çalışması

Yazarlar: KAYA DENİZ, KEŞAN CENK

Uluslararası Tam metin bildiri Etkinlik Adı: International Conference on Education in Mathematics, Science & Technology Etkinklik Tarihi: 16.05.2014-18.05.2014 Ülke: TÜRKİYE

Teknoloji Destekli Çoklu Temsil Temelli Öğretime Yönelik Örnek Bir Uygulama

Yazarlar: İZGİOL DİLEK, KEŞAN CENK, KAYA DENİZ

Uluslararası Tam metin bildiri Etkinlik Adı: International Conference on Education in Mathematics, Science & Technology Etkinklik Tarihi: 16.05.2014-18.05.2014 Ülke: TÜRKİYE

Cebir Öğretiminde Çoklu Temsil Temelli Öğretimin Yeri ve Önemi

Yazarlar: KAYA DENİZ, KEŞAN CENK

Uluslararası Tam metin bildiri Etkinlik Adı: International Conference on Education in Mathematics, Science & Technology Etkinklik Tarihi: 16.05.2014-18.05.2014 Ülke: TÜRKİYE

İlköğretim Matematik Öğretmenliği Programıyla Yeni İlköğretim II. Kademe Matematik Müfredat Programının Karşılaştırılması

Yazarlar: YILMAZ SÜHA, KEŞAN CENK, TURĞUT MELİH, KAYA DENİZ

Ulusal Tam metin bildiri Etkinlik Adı: Yeni İlköğretim Programları Değerlendirme Sempozyumu Etkinklik Tarihi: 14.11.2005-16.11.2005 Ülke: TÜRKİYE

Matematik Öğretmen Adaylarının Kavram Yanılgılarının Belirlenmesi ve Bu Yanılgıların Giderilmesi İçin Çözüm Önerileri

Yazarlar: KEŞAN CENK, YILMAZ SÜHA, TURĞUT MELİH, KAYA DENİZ

Ulusal Tam metin bildiri Etkinlik Adı: XIV. Ulusal Eğitim Bilimleri Kongresi Etkinklik Tarihi: 28.09.2005-30.09.2005 Ülke: TÜRKİYE

  • TÜBİTAK PROJESİ 09.05.2018-11.05.2018  | Proje Tamamlandı | 

    Adı: 4006-TÜBİTAK Bilim Fuarları Destekleme Programı

    Konusu: Bilim Sergisi Görevi: Danışman

  • TÜBİTAK PROJESİ 27.05.2019-29.05.2019  | Proje Tamamlandı | 

    Adı: 4006-TÜBİTAK Bilim Fuarları Destekleme Programı

    Konusu: Bilim Sergisi Görevi: Danışman

  • Yükseköğretim Kurumları tarafından destekli bilimsel araştırma projesi 25.09.2013-25.06.2015  | Proje Tamamlandı | 

    Adı: Çoklu Temsil Temelli Öğretimin Öğrencilerin Cebirsel Muhakeme Becerilerine, Cebirsel Düşünme Düzeylerine ve Matematiğe Yönelik Tutumlarına Etkisi Üzerine Bir İnceleme

    Konusu: Dokuz Eylül Üniversitesi Bilimsel Araştırma Projeleri Koordinasyon Birimi Görevi: Araştırmacı

___ Bağlantılar ___