DOKTOR ÖĞRETİM ÜYESİ
NEVŞEHİR HACI BEKTAŞ VELİ ÜNİVERSİTESİ EĞİTİM FAKÜLTESİ
NEVŞEHİR HACI BEKTAŞ VELİ ÜNİVERSİTESİ EĞİTİM FAKÜLTESİ
BARTIN ÜNİVERSİTESİ BARTIN SAĞLIK HİZMETLERİ MESLEK YÜKSEKOKULU
" Öz Belirleme Öğrenme Modelinin özel öğrenme güçlüğü olan öğrencilerin okuduğunu anlama ve öz belirleme becerilerine etkisi "
ANADOLU ÜNİVERSİTESİ EĞİTİM BİLİMLERİ ENSTİTÜSÜ ÖZEL EĞİTİM (DR) (ESKİŞEHİR OSMANGAZİ ÜNİV. ORTAK)
" Öz Belirleme Öğrenme Modelinin özel öğrenme güçlüğü olan öğrencilerin okuduğunu anlama ve öz belirleme becerilerine etkisi "
ESKİŞEHİR OSMANGAZİ ÜNİVERSİTESİ EĞİTİM BİLİMLERİ ENSTİTÜSÜ ÖZEL EĞİTİM (DR) (ANADOLU ÜNİV. ORTAK)
" Sınıf öğretmenlerinin bireyselleştirilmiş eğitim programı hazırlamada karşılaştıkları güçlükler ve kaynaştırma uygulamalarına ilişkin görüşlerinin değerlendirilmesi "
MUĞLA SITKI KOÇMAN ÜNİVERSİTESİ EĞİTİM BİLİMLERİ ENSTİTÜSÜ EĞİTİM PROGRAMLARI VE ÖĞRETİM (YL) (TEZLİ)
" Çocuğu kaynaştırma öğrencisi olan ve normal gelişim gösteren annelerin aile yaşam kalitelerinin farklı demografik değişkenler açısından incelenmesi "
NECMETTİN ERBAKAN ÜNİVERSİTESİ EĞİTİM BİLİMLERİ ENSTİTÜSÜ ÖZEL EĞİTİM (YL) (TEZLİ)
GAZİ ÜNİVERSİTESİ GAZİ EĞİTİM FAKÜLTESİ TEMEL EĞİTİM BÖLÜMÜ SINIF ÖĞRETMENLİĞİ PR. (İÖ)
Name: 2209-A Öğrenci Projesi
Subject: Engelli Bireylerin Boş Zaman Aktiviteleri ile ilgili Görüşleri Role: YürütücüName: Erasmus Uluslararası Kredi Hareketliliği (ICM) KA171
Subject: - Role: YürütücüName: Covid-19 Pandemisinde özel gereksinimli çocuğa sahip ailelerin sosyal destekler ile ilgili görüş ve önerilerinin incelenmesi
Subject: 2209-A Üniversite Öğrencileri Araştırma Projeleri Destekleme Programı Role: YürütücüName: DIR/Floortime Eğitiminin Otizm Spektrum Bozukluğu Olan Çocukların Gelişimi Üzerindeki Etkisi
Subject: DIR Floortime Role: AraştırmacıNEVŞEHİR HACI BEKTAŞ VELİ ÜNİVERSİTESİ