DOKTOR ÖĞRETİM ÜYESİ
NEVŞEHİR HACI BEKTAŞ VELİ ÜNİVERSİTESİ EĞİTİM FAKÜLTESİ
NEVŞEHİR HACI BEKTAŞ VELİ ÜNİVERSİTESİ EĞİTİM FAKÜLTESİ
BARTIN ÜNİVERSİTESİ BARTIN SAĞLIK HİZMETLERİ MESLEK YÜKSEKOKULU
" Öz Belirleme Öğrenme Modelinin özel öğrenme güçlüğü olan öğrencilerin okuduğunu anlama ve öz belirleme becerilerine etkisi "
ANADOLU ÜNİVERSİTESİ EĞİTİM BİLİMLERİ ENSTİTÜSÜ ÖZEL EĞİTİM (DR) (ESKİŞEHİR OSMANGAZİ ÜNİV. ORTAK)
" Öz Belirleme Öğrenme Modelinin özel öğrenme güçlüğü olan öğrencilerin okuduğunu anlama ve öz belirleme becerilerine etkisi "
ESKİŞEHİR OSMANGAZİ ÜNİVERSİTESİ EĞİTİM BİLİMLERİ ENSTİTÜSÜ ÖZEL EĞİTİM (DR) (ANADOLU ÜNİV. ORTAK)
" Sınıf öğretmenlerinin bireyselleştirilmiş eğitim programı hazırlamada karşılaştıkları güçlükler ve kaynaştırma uygulamalarına ilişkin görüşlerinin değerlendirilmesi "
MUĞLA SITKI KOÇMAN ÜNİVERSİTESİ EĞİTİM BİLİMLERİ ENSTİTÜSÜ EĞİTİM PROGRAMLARI VE ÖĞRETİM (YL) (TEZLİ)
" Çocuğu kaynaştırma öğrencisi olan ve normal gelişim gösteren annelerin aile yaşam kalitelerinin farklı demografik değişkenler açısından incelenmesi "
NECMETTİN ERBAKAN ÜNİVERSİTESİ EĞİTİM BİLİMLERİ ENSTİTÜSÜ ÖZEL EĞİTİM (YL) (TEZLİ)
GAZİ ÜNİVERSİTESİ GAZİ EĞİTİM FAKÜLTESİ TEMEL EĞİTİM BÖLÜMÜ SINIF ÖĞRETMENLİĞİ PR. (İÖ)
Adı: 2209-A Öğrenci Projesi
Konusu: Engelli Bireylerin Boş Zaman Aktiviteleri ile ilgili Görüşleri Görevi: YürütücüAdı: Erasmus Uluslararası Kredi Hareketliliği (ICM) KA171
Konusu: - Görevi: YürütücüAdı: Covid-19 Pandemisinde özel gereksinimli çocuğa sahip ailelerin sosyal destekler ile ilgili görüş ve önerilerinin incelenmesi
Konusu: 2209-A Üniversite Öğrencileri Araştırma Projeleri Destekleme Programı Görevi: YürütücüAdı: DIR/Floortime Eğitiminin Otizm Spektrum Bozukluğu Olan Çocukların Gelişimi Üzerindeki Etkisi
Konusu: DIR Floortime Görevi: AraştırmacıNEVŞEHİR HACI BEKTAŞ VELİ ÜNİVERSİTESİ