DOÇENT
NEVŞEHİR HACI BEKTAŞ VELİ ÜNİVERSİTESİ EĞİTİM FAKÜLTESİ
NEVŞEHİR HACI BEKTAŞ VELİ ÜNİVERSİTESİ EĞİTİM FAKÜLTESİ
NEVŞEHİR HACI BEKTAŞ VELİ ÜNİVERSİTESİ EĞİTİM FAKÜLTESİ
The University of British Columbia Faculty of Education
GAZİOSMANPAŞA ÜNİVERSİTESİ EĞİTİM FAKÜLTESİ
GAZİOSMANPAŞA ÜNİVERSİTESİ EĞİTİM FAKÜLTESİ
ABANT İZZET BAYSAL ÜNİVERSİTESİ EĞİTİM FAKÜLTESİ
ABANT İZZET BAYSAL ÜNİVERSİTESİ EĞİTİM FAKÜLTESİ
ABANT İZZET BAYSAL ÜNİV.
ANKARA ÜNİV.
PAMUKKALE ÜNİV. EĞİTİM FAK. SINIF ÖĞRETMENLİĞİ
Adı: Öğretmenlerin Öğretme Farkındalığını Geliştirme Projesi: 3Ö
Konusu: Öğretmen Eğitimi Görevi: YürütücüAdı: AB Komisyonu MERSCIN Uluslararası 4. Bilim Şenliği Kapsamındaki Atölye (Çocukları Sorgulayıcı Düşündürme Atölyesi: Gel! Kumkurdu ile Düşünelim!)
Konusu: Çocukları Sorgulayıcı Düşündürme Atölyesi: Gel! Kumkurdu ile Düşünelim! Görevi: EğitmenAdı: İlköğretim birinci sınıf öğrencilerinin ebeveynlerinin ve öğretmenlerinin okuma yazma kavramına yükledikleri anlamlar Metaforik bir analiz
Konusu: Eğitim Görevi: DanışmanAdı: Gaziosmanpaşa Üniversitesi Öğrencilerinin Öğrenme Özelliklerinin Analizi
Konusu: Eğitim Görevi: YöneticiDergi ISBN No: 1300-1337 TÜBİTAK Kayıt No: 318366 Wos No: 000336874900007 Eser: Erginer, E. (2014). A study of the correlation between primary school students’ reading comprehension performance and the learning styles based on memory modeling, Education and Science, 39 (173), 67-81.
TÜBİTAK, TÜRKİYE16. Ulusal Eğitim Bilimleri Kongresi Düzenleme Kurulu Başkanlığı'ndaki Perfornmans için
GAZİOSMANPAŞA ÜNİVERSİTESİ, TÜRKİYEMELİKE NİHAL KARAT
Tez Adı: Çocuklar İçin Duyguları Yönetebilme Becerisi Kazandırmaya Yönelik Kendi Kendine Rehberlik Öğretim Seti Geliştirme Çalışması
Yer: Nevşehir Hacı Bektaş Veli Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Eğitim Bilimleri Ana Bilim Dalı
EVİN YOLALANER
Tez Adı: Üniversite Öğrencilerinin Bakmaktan Görmeye, Yanılsamaktan Farkındalığa Öğrenmeyi Anlamlandırma Süreçleri Üzerine Düşünceleri
Yer: Nevşehir Hacı Bektaş Veli Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Eğitim Bilimleri Ana Bilim Dalı
LEMAN KIR
Tez Adı: Okul Öncesinde Oyunlarla İngilizce Öğretimine Uygulamalı Bir Çalışma
Yer: Nevşehir Hacı Bektaş Veli Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Eğitim Bilimleri Ana Bilim Dalı
ÖZNUR ÖZDEMİR
Tez Adı: OPOL (ONE PARENT ONE LANGUAGE) Yöntemi İle Çift Dilli Olarak Yetiştirilen Çocukların Hedef Dile Olan Tutumlarının İncelenmesi
Yer: Nevşehir Hacı Bektaş Veli Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Eğitim Bilimleri Ana Bilim Dalı
AYKUT SUNAR
Tez Adı: Ortaokul öğrencilerinin matematik öğrenme süreci: öğretmen değerlendirme pratikleri açısından bir analiz
Yer: Nevşehir Hacı Bektaş Veli Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Eğitim Bilimleri Ana Bilim Dalı
GÜLDESTE SALGIN
Tez Adı: SHAKESPEARE VE ÇOCUKLARLA FELSEFE
Yer: Nevşehir Hacı Bektaş Veli Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Eğitim Bilimleri Eğitimi Ana Bilim Dalı
TÜLİN SAKCALI
Tez Adı: Eğitime ilişkin mitler: Sınıf öğretmenlerinin öğrencileriyle ilgili beklentilerini etkileyen inanışlarının belirlenmesi
Yer: Nevşehir Hacı Bektaş Veli Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Temel Eğitim Ana Bilim Dalı
İREM ÇETİNKAYALI
Tez Adı: Eğitimde şiddetsizliğe yönelik öğrenme ihtiyaçlarının incelenmesi: Bir eğitimde şiddetsizlik öğretim programı tasarısı geliştirme
Yer: Nevşehir Hacı Bektaş Veli Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Temel Eğitim Ana Bilim Dalı
HAKAN ÇİNER
Tez Adı: Çocuk kitapları aracılığıyla ortaokul öğrencilerinin hayvan haklarıyla ilgili farkındalıkları üzerine bir Çocuklar için Felsefe (P4C) araştırması
Yer: Nevşehir Hacı Bektaş Veli Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Eğitim Bilimleri Ana Bilim Dalı
EŞREF ZAN
Tez Adı: Öğretmen adaylarının medya okuryazarlığı ve kitap okuma alışkanlığı arasındaki ilişkinin incelenmesi
Yer: Nevşehir Hacı Bektaş Veli Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Eğitim Bilimleri Ana Bilim Dalı
NEVRA DEMİRSOY
Tez Adı: Çocuk kitapları aracılığıyla okul öncesi dönem çocuklarının çevre duyarlılığının sorgulanması: Bir çocuklarla felsefe çalışması
Yer: Nevşehir Hacı Bektaş Veli Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Eğitim Bilimleri Ana Bilim Dalı
VİLDAN ARIK
Tez Adı: Janusz Korczak'ın "Bir Çocuk Nasıl Sevilmeli" adlı eserinin incelenmesi: Bir söylem analizi denemesi
Yer: Nevşehir Hacı Bektaş Veli Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Eğitim Bilimleri Ana Bilim Dalı
RABİA OLGUN
Tez Adı: Din kültürü ve ahlak bilgisi eğitiminde düşünme ve yaşam becerilerine dönük bir öğretim seti geliştirme: Bir geçerleme çalışması
Yer: Nevşehir Hacı Bektaş Veli Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Eğitim Bilimleri Ana Bilim Dalı
MUSTAFA MEYDAN
Tez Adı: Sınıf öğretmeni adaylarını müdür yetkili öğretmenliğe hazırlama üzerine bir eylem araştırması
Yer: Nevşehir Hacı Bektaş Veli Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Temel Eğitim Ana Bilim Dalı
FATMA NUR ŞAHİN
Tez Adı: Aile, eğitimciler ve kendi bakış açılarıyla çocukların mutluluğu
Yer: Nevşehir Hacı Bektaş Veli Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Sosyoloji Ana Bilim Dalı
MEHMET KARAKAŞ
Tez Adı: İlköğretim öğrencilerinin mesleki ve teknik eğitim algıları
Yer: Gaziosmanpaşa Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Eğitim Bilimleri Ana Bilim Dalı
VEDA YAR YILDIRIM
Tez Adı: Ortaöğretim dokuzuncu sınıf öğrencilerinin ingilizce yazma becerileri ile öğrenme tipleri arasındaki ilişki
Yer: Gaziosmanpaşa Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Eğitim Programları Ana Bilim Dalı
ŞAHİN DANİŞMAN
Tez Adı: İlköğretim beşinci sınıf öğrencilerinin matematiksel öğrenme profillerinin belirlenmesi ve öğrenme tipleriyle ilişkisi
Yer: Gaziosmanpaşa Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Eğitim Programları Ana Bilim Dalı
AHMET ÖZCAN
Tez Adı: İlköğretim öğrencilerinin İngilizce öğrenmeye yükledikleri anlamlar: Metaforik bir analiz
Yer: Gaziosmanpaşa Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Eğitim Bilimleri Ana Bilim Dalı
LOKMAN GÜRGEN
Tez Adı: İlköğretim beşinci sınıf öğrencilerinin öğrenme tipi ile içinde bulunduğu sınıfın öğrenme tipinin karşılaştırılması
Yer: Gaziosmanpaşa Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Eğitim Bilimleri Ana Bilim Dalı
PELİN GÜL
Tez Adı: Türkçe öğretmenleri ile ilköğretim müfettişlerinin birbirlerini değerlendirme yaklaşımlar: Bir kavram haritası çalışması
Yer: Gaziosmanpaşa Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Eğitim Bilimleri Ana Bilim Dalı
ÇETİN KÖKSAL
Tez Adı: İlköğretim birinci sınıf öğrencilerinin, ebeveynlerinin ve öğretmenlerinin ?okuma-yazma? kavramına yükledikleri anlamlar: Metaforik bir analiz
Yer: Gaziosmanpaşa Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Eğitim Bilimleri Ana Bilim Dalı
ERKAN ERDEMİR
Tez Adı: İlköğretim 5.sınıf öğrencilerinin bilgisayar kavramına yükledikleri anlamlar: Bir kavram haritası çalışması
Yer: Gaziosmanpaşa Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Eğitim Bilimleri Ana Bilim Dalı
TARIK BAŞAR
Tez Adı: 2005 yılı ilköğretim 4. sınıf fen ve teknoloji dersi öğretim programı eğitim hedeflerinin taksonomik analizi
Yer: Gaziosmanpaşa Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Eğitim Bilimleri Ana Bilim Dalı
NEVŞEHİR HACI BEKTAŞ VELİ ÜNİVERSİTESİ
NEVŞEHİR HACI BEKTAŞ VELİ ÜNİVERSİTESİ
NEVŞEHİR HACI BEKTAŞ VELİ ÜNİVERSİTESİ
GAZİOSMANPAŞA ÜNİVERSİTESİ
GAZİOSMANPAŞA ÜNİVERSİTESİ
GAZİOSMANPAŞA ÜNİVERSİTESİ
GAZİOSMANPAŞA ÜNİVERSİTESİ
GAZİOSMANPAŞA ÜNİVERSİTESİ
DOÇ. DR. ERGİN ERGİNER ( YÖK Araştırmacı ID: 110224 )
Santral: 0384 228 1000 Dâhilî: +903842281000 >21030