Akademik Unvanlar

  • 2020

      DOÇENT

    NEVŞEHİR HACI BEKTAŞ VELİ ÜNİVERSİTESİ EĞİTİM FAKÜLTESİ

  • 2012

      DOKTOR ÖĞRETİM ÜYESİ

    NEVŞEHİR ÜNİVERSİTESİ EĞİTİM FAKÜLTESİ

  • 2012 2009

      EĞT-ÖĞRT. PLAN.

    NEVŞEHİR ÜNİVERSİTESİ REKTÖRLÜK

Öğrenim Bilgisi

  • Doktora 2012

    Genellenebilirlik kuramında dengelenmiş ve dengelenmemiş desenlerin karşılaştırılması -intramuskuler enjeksiyon yapma istasyonu verileri üzerinde bir uygulama-  "

    ANKARA ÜNİVERSİTESİ EĞİTİM BİLİMLERİ ENSTİTÜSÜ ÖLÇME VE DEĞERLENDİRME (DR) 

  • Yüksek Lisans 2009

    Performans ölçümlerinde genellenebilirlik kuramıyla farklı desenlerin karşılaştırılması  "

    HACETTEPE ÜNİVERSİTESİ SOSYAL BİLİMLER ENSTİTÜSÜ EĞİTİMDE ÖLÇME VE DEĞERLENDİRME (YL) (TEZLİ) 

  • Lisans 2007

    HACETTEPE ÜNİVERSİTESİ EĞİTİM FAKÜLTESİ MATEMATİK VE FEN BİLİMLERİ EĞİTİMİ BÖLÜMÜ FEN BİLGİSİ ÖĞRETMENLİĞİ PR.

2022-2023 Lisans Okullarda RPD Uygulamaları 1
2022-2023 Lisans Eğitimde Ölçme ve Değerlendirme (Sosyal, Fen, Özel E., Okul Öncesi, PDR, Almanca)
2022-2023 Lisans Eğitimde Araştırma Yöntemleri (Özel Eğitim, Fen Bilgisi, Okul Öncesi)
2022-2023 Lisans Temel İstatistik
2021-2022 Lisans Eğitimde Araştırma Yöntemleri (Sınıf, Beden Eğitimi, Türkçe, Almanca Öğretmenliği)
2021-2022 Lisans Okullarda RPD Uygulamaları 2
2021-2022 Lisans Topluma Hizmet Uygulamaları
2021-2022 Lisans Eğitimde Ölçme ve Değerlendirme(Sınıf, İngilizce, Almanca, Okul Öncesi, Fen Bilgisi, Sosyal Bilgiler, Beden eğitimi, Türkçe, Matematik Öğretmenliği)
2021-2022 Lisans İstatistik (Fen Bilgisi, Rehberlik ve Psikolojik Danışmanlık)
2021-2022 Lisans Okullarda Rehberlik Uygulamaları 1
2020-2021 Lisans Topluma Hizmet Uygulamaları
2020-2021 Lisans Eğitimde Ölçme ve Değerlendirme(Sınıf, İngilizce, Beden eğitimi, Türkçe, Matematik Öğretmenliği)
2019-2020 Lisans Topluma Hizmet Uygulamaları
2019-2020 Lisans Ölçme ve Değerlendirme (Türkçe Öğretmenliği)
2019-2020 Lisans Ölçme ve Değerlendirme (Sosyal Bilgiler Öğretmenliği)
2019-2020 Lisans Ölçme ve Değerlendirme (Okul Öncesi Öğretmenliği)
2019-2020 Lisans Ölçme ve Değerlendirme (İngilizce Öğretmenliği)
2019-2020 Lisans Ölçme ve Değerlendirme (İlköğretim Matematik Öğretmenliği)
2019-2020 Lisans Ölçme ve Değerlendirme (Fen Bilgisi Öğretmenliği)
2019-2020 Lisans Eğitimde Araştırma Yöntemleri
2019-2020 Lisans Eğitimde Araştırma Yöntemleri
2019-2020 Lisans Eğitimde Araştırma Yöntemleri
2019-2020 Lisans Ölçme ve Değerlendirme
2019-2020 Lisans Temel İstatistik
2019-2020 Lisans Eğitimde Araştırma Yöntemleri
2019-2020 Lisans İstatistik
2018-2019 Lisans ÖLÇME VE DEĞERLENDİRME (SINIF ÖĞRETMENLİĞİ)
2018-2019 Lisans ÖLÇME VE DEĞERLENDİRME (TÜRKÇE ÖĞRETMENLİĞİ)
2018-2019 Lisans ÖLÇME VE DEĞERLENDİRME (SOSYAL BİLGİLER ÖĞRETMENLİĞİ)
2018-2019 Lisans ÖLÇME VE DEĞERLENDİRME (BEDEN EĞİTİMİ ÖĞRETMENLİĞİ)
2018-2019 Lisans ÖLÇME VE DEĞERLENDİRME (FEN BİLGİSİ ÖĞRETMENLİĞİ)
2018-2019 Lisans ÖLÇME VE DEĞERLENDİRME (İNGİLİZCE ÖĞRETMENLİĞİ)
2018-2019 Lisans İSTATİSTİK
2018-2019 Lisans ÖLÇME VE DEĞERLENDİRME (İLKÖĞRETİM MATEMATİK ÖĞR.)
2017-2018 Lisans ÖLÇME VE DEĞERLENDİRME (BEDEN EĞİTİMİ ÖĞRETMENLİĞİ)
2017-2018 Lisans SINIF YÖNETİMİ
2017-2018 Lisans ÖĞRETMENLİK UYGULAMASI
2017-2018 Lisans ÖLÇME VE DEĞERLENDİRME (İLKÖĞRETİM MATEMATİK ÖĞRETMENLİĞİ)
2017-2018 Lisans ÖLÇME VE DEĞERLENDİRME (İNGİLİZCE ÖĞRETMENLİĞİ)
2017-2018 Lisans ÖLÇME VE DEĞERLENDİRME (TÜRKÇE ÖĞRETMENLİĞİ)
2017-2018 Lisans ÖLÇME VE DEĞERLENDİRME (SOSYAL BİLGİLER ÖĞRETMENLİĞİ)
2017-2018 Lisans ÖLÇME VE DEĞERLENDİRME (FEN BİLGİSİ ÖĞRETMENLİĞİ)
2017-2018 Lisans Ölçme ve Değerlendirme (Sınıf Öğretmenliği)
2016-2017 Lisans Ölçme ve Değerlendirme (Fen Bilgisi Öğretmenliği)
2016-2017 Lisans Özel Eğitim (Sınıf Öğretmenliği)
2016-2017 Lisans Ölçme ve Değerlendirme (Sınıf Öğretmenliği)
2016-2017 Lisans Özel Eğitim (Fen Bilgisi Öğretmeliği)
2016-2017 Lisans Ölçme ve Değerlendirme (İngilizce Öğretmenliği)
2016-2017 Lisans Ölçme ve Değerlendirme (Sosyal Bilgiler Öğretmenliği)
2016-2017 Lisans Ölçme ve Değerlendirme (Türkçe Öğretmenliği)
2015-2016 Lisans Ölçme ve Değerlendirme (Fen Bilgisi Öğretmenliği)
2015-2016 Lisans Ölçme ve Değerlendirme (Sınıf Öğretmenliği)
2015-2016 Lisans Eğitim Psikolojisi
2014-2015 Lisans Ölçme ve Değerlendirme (Beden Eğitimi Öğretmenliği)
2014-2015 Lisans Ölçme ve Değerlendirme (Fen Bilgisi Öğretmenliği)
2013-2014 Lisans Öğretim İlke ve Yöntemleri (Sınıf Öğretmenliği)
2013-2014 Lisans Öğretim İlke ve Yöntemleri (Fen Bilgisi Öğretmenliği)
2012-2013 Lisans Öğretmenlik Uygulaması
2012-2013 Lisans Türk Eğitim Sistemi ve Okul Yönetimi
2012-2013 Doktora Gelişim ve Öğrenme
2012-2013 Doktora Öğretimde Planlama ve Değerlendirme
2012-2013 Doktora Öğretimde Planlama ve Değerlendirme
2012-2013 Doktora Gelişim ve Öğrenme

Filtrele:

Eğitimde Ölçme ve Değerlendirme

NALBANTOĞLU YILMAZ FUNDA, 2022.

Uluslararası Bilimsel Kitap Yayın Bilgisi: Lisans Yayıncılık. | ISBN: 9786257825832

Empowering Education: Research, Theory and Practice

NALBANTOĞLU YILMAZ FUNDA, 2020.

Uluslararası Bilimsel Kitap Yayın Bilgisi: PETER LANG. | ISBN: 978-3-631-80340-0

Eğitimde Ölçme ve Değerlendirme

NALBANTOĞLU YILMAZ FUNDA, 2018.

Ulusal Bilimsel Kitap Yayın Bilgisi: Lisans Yayıncılık, TÜRKİYE. | ISBN: 978-605-9498-31-9

Reliability of Scores Obtained from Self-, Peer-, and Teacher-Assessments on Teaching Materials Prepared by Teacher Candidates

NALBANTOĞLU YILMAZ FUNDA, 2017

Uluslararası Hakemli Özgün MakaleEndeks: SSCI Yayın Yeri: Educational Sciences-Theory Practice Cilt: 17 Sayı: 2 DOI: 10.12738/estp.2017.2.0098 ISSN: 1303-0485

Comparison of Balanced and Unbalanced Designs Based on Generalizability Theory via the Data of Intramuscular Injection Station

NALBANTOĞLU YILMAZ FUNDA,TAVŞANCIL Ezel, 2014

Uluslararası Hakemli Özgün MakaleEndeks: SSCI Yayın Yeri: Eğitim ve Bilim Cilt: 39 Sayı: 175 DOI: 10.15390/EB.2014.2408 ISSN: 1300-1337

İletişim Becerileri İstasyonu Örneğinde Genellenebilirlik Kuramıyla Farklı Desenlerin Karşılaştırılması

NALBANTOĞLU YILMAZ FUNDA,GELBAL SELAHATTİN, 2011

Uluslararası Hakemli Özgün MakaleEndeks: SSCI Yayın Yeri: Hacettepe Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi Cilt: - Sayı: 41 DOI: - ISSN: 1300-5340

İletişim Becerileri İstasyonundan Elde Edilen Öz Değerlendirme ve Puanlayıcı Değerlendirmelerinin Karşılaştırılması

NALBANTOĞLU YILMAZ FUNDA, 2012

Ulusal Hakemli Özgün MakaleEndeks: ASOS, OAJI.net, scientific indexing services Yayın Yeri: Eğitim ve Öğretim Araştırmaları Dergisi Cilt: 1 Sayı: 2 DOI: - ISSN: 2146-9199

Mesleki Karar Envanteri Faktör Yapısına Ait Farklı Ölçme Modellerinin Doğrulayıcı Faktör Analizi İle İncelenmesi

NALBANTOĞLU YILMAZ FUNDA, 2019

Ulusal Hakemli Özgün MakaleEndeks: TR DİZİN Yayın Yeri: Abant İzzet Baysal Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi Cilt: 19 Sayı: 3 DOI: - ISSN: 1303-0493

Lise Öğrencilerinin Kariyer Kaygılarının Çeşitli Değişkenlere Göre İncelenmesi

NALBANTOĞLU YILMAZ FUNDA,ÇETİN GÜNDÜZ HİCRAN, 2018

Ulusal Hakemli Özgün MakaleEndeks: TR DİZİN Yayın Yeri: Abant İzzet Baysal Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi Cilt: 18 Sayı: 3 DOI: - ISSN: 2148-4929

Coach 4 Me: Öğretmen Eğitiminde Kullanılabilecek Bir Leonardo Da Vinci Projesi Deneyimi

TURAN EMİNE ZEHRA,ERGİNER AYSUN,ERGİNER ERGİN,NALBANTOĞLU YILMAZ FUNDA, 2018

Ulusal Hakemli Özgün MakaleEndeks: TR DİZİN Yayın Yeri: OPUS Uluslararası Toplum Araştırmaları Dergisi Cilt: 9 Sayı: 16 DOI: https://dx.doi.org/10.26466/opus.498760 ISSN: 2528-9535

Lise Öğrencilerinin Meslek Seçimlerini Etkileyen Faktörlerin İkili Karşılaştırmalar Yöntemiyle İncelenmesi

NALBANTOĞLU YILMAZ FUNDA, 2017

Ulusal Hakemli Özgün MakaleEndeks: TR DİZİN Yayın Yeri: Eğitimde ve Psikolojide Ölçme ve Değerlendirme Dergisi Cilt: 8 Sayı: 2 DOI: 10.21031/epod.303882 ISSN: 1309-6575

Lise Öğrencilerinin Kariyer Kaygılarını Belirlemeye Yönelik Ölçek Geliştirme Çalışması

ÇETİN GÜNDÜZ HİCRAN,NALBANTOĞLU YILMAZ FUNDA, 2016

Ulusal Hakemli Özgün MakaleEndeks: TR DİZİN Yayın Yeri: Mersin Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi Cilt: 12 Sayı: 3 DOI: 10.17860/mersinefd.282397 ISSN: 1306-7850

Genellenebilirlik Kuramıyla Dikiş Atma ve Alma Becerileri İstasyonu Güvenirliğinin Değerlendirilmesi

NALBANTOĞLU YILMAZ FUNDA,BAŞUSTA NEZAKET BİLGE, 2015

Ulusal Hakemli Özgün MakaleEndeks: TR DİZİN Yayın Yeri: Eğitimde ve Psikolojide Ölçme ve Değerlendirme Dergisi Cilt: 6 Sayı: 1 DOI: - ISSN: 1309-6575

İlköğretim Programında Yer Alan Ölçme ve Değerlendirme Kavramlarının Kullanım Çeşitliliğinin Belirlenmesi

NALBANTOĞLU YILMAZ FUNDA,ÖZER ÖZKAN YEŞİM,ACAR GÜVENDİR MELTEM, 2012

Ulusal Hakemli Özgün MakaleEndeks: TR DİZİN Yayın Yeri: Trakya Üniversitesi Sosyal Bilimler Dergisi Cilt: 14 Sayı: 2 DOI: - ISSN: 1305-7766

Comparing Paper-Pencil and Computer-Based Tests: A Meta-Analysis Study in The Sample of Turkey

NALBANTOĞLU YILMAZ FUNDA, 2021

Uluslararası Hakemli Özgün MakaleEndeks: Journals Indexed in Eric Yayın Yeri: Eurasian Journal of Educational Research Cilt: - Sayı: 93 DOI: - ISSN: ISSN-1302-597X

Career Indecision and Career Anxiety in High School Students: An Investigation through Structural Equation Modelling

NALBANTOĞLU YILMAZ FUNDA,ÇETİN GÜNDÜZ HİCRAN, 2018

Uluslararası Hakemli Özgün MakaleEndeks: Journals Indexed in Eric Yayın Yeri: Eurasian Journal of Educational Research Cilt: 18 Sayı: 78 DOI: - ISSN: 2528-8911

Analysis of the Rater Effects on the Scoring of Diagnostic Trees Prepared by Teacher Candidates with the Many-Facet Rasch Model

NALBANTOĞLU YILMAZ FUNDA, 2017

Uluslararası Hakemli Özgün MakaleEndeks: Journals Indexed in Eric Yayın Yeri: Journal of Education and Practice Cilt: 8 Sayı: 18 DOI: - ISSN: 2222-1735

The Effect of Missing Data İmputation Methods on Generalizability Theory G and Phi Coefficients

NALBANTOĞLU YILMAZ FUNDA, 2022

Uluslararası Hakemli Özgün MakaleEndeks: Education Full Text (H. W. Wilson) Database Covarage List Yayın Yeri: International Innovative Education Researcher Cilt: 2 Sayı: 2 DOI: - ISSN: 2791-8351

Measurement Invariance Testing of Career Anxiety Scale by Gender and Grade Level

NALBANTOĞLU YILMAZ FUNDA, ÇETİN GÜNDÜZ HİCRAN, 2022

Uluslararası Hakemli Özgün MakaleEndeks: Education Full Text (H. W. Wilson) Database Covarage List Yayın Yeri: Sakarya University Journal of Education Cilt: 12 Sayı: 1 DOI: - ISSN: 2146-7455

Comparison of Different Estimation Methods Used in Confirmatory Factor Analyses in Non-Normal Data: A Monte Carlo Study

NALBANTOĞLU YILMAZ FUNDA, 2019

Uluslararası Hakemli Özgün MakaleEndeks: Education Full Text (H. W. Wilson) Database Covarage List Yayın Yeri: International Online Journal of Educational Sciences Cilt: 11 Sayı: 4 DOI: 10.15345/iojes.2019.04.010 ISSN: 1309-2707

Öğretmen Adaylarının Öğretim Yöntemlerini Kullanma Becerilerine Ait Mikro Öğretim Uygulamalarının Çok Yüzeyli Rasch Modeliyle İncelenmesi

NALBANTOĞLU YILMAZ FUNDA, 2016

Uluslararası Hakemli Özgün MakaleEndeks: Education Full Text (H. W. Wilson) Database Covarage List Yayın Yeri: International Online Journal of Educational Sciences Cilt: 8 Sayı: 2 DOI: 10.15345/iojes.2016.02.020 ISSN: 1309-2707

Gerçek Bir Veride Doğrulayıcı Faktör Analizinde Kullanılan Farklı Kestirim Yöntemlerinin Karşılaştırılması

Yazar: NALBANTOĞLU YILMAZ FUNDA

Uluslararası Özet bildiri Etkinlik Adı: VI th International Eurasian Educational Research Congress Etkinklik Tarihi: 19.06.2019-21.06.2019 Ülke: -

Coach 4 Me ve Esin Kaynağı Yaratıcı Öğretimsel Etkinlikler

Yazarlar: ERGİNER AYSUN,TURAN EMİNE ZEHRA,ERGİNER ERGİN,NALBANTOĞLU YILMAZ FUNDA

Uluslararası Özet bildiri Etkinlik Adı: 1. ULUSLARARASI İPEKYOLU AKADEMİK ÇALIŞMALAR SEMPOZYUMU Etkinklik Tarihi: 21.09.2017-23.09.2017 Ülke: TÜRKİYE

Ölçme ve Değerlendirme Dersi Çevrimiçi Sınav Uygulamasına Yönelik Öğrenci Görüşleri

Yazar: NALBANTOĞLU YILMAZ FUNDA

Uluslararası Tam metin bildiri Etkinlik Adı: 1st INTERNATIONAL ACADEMIC RESEARCH CONGRESS Etkinklik Tarihi: 03.11.2016-05.11.2016 Ülke: -

Öğretmen Adaylarının Hazırladıkları Tanılayıcı Dallanmış Ağaçların Çok Yüzeyli Rasch Modeliyle Analizi

Yazar: NALBANTOĞLU YILMAZ FUNDA

Ulusal Özet bildiri Etkinlik Adı: 5. Eğitimde ve Psikolojide Ölçme ve Değerlendirme Kongresi (ULUSLARARASI KATILIMLI) Etkinklik Tarihi: 01.09.2016-03.09.2016 Ülke: TÜRKİYE

Öğretmen Adaylarının Ölçme Aracı Tercihlerinin İncelenmesi

Yazar: NALBANTOĞLU YILMAZ FUNDA

Uluslararası Tam metin bildiri Etkinlik Adı: IIIrd INTERNATIONAL EURASIAN EDUCATIONAL RESEARCH CONGRESS Etkinklik Tarihi: 31.05.2016-03.06.2016 Ülke: -

Genellenebilirlik Kuramı Analizlerinde Kullanılan Edug Ve G_String Programlarının Karşılaştırılması

Yazar: NALBANTOĞLU YILMAZ FUNDA

Ulusal Özet bildiri Etkinlik Adı: IV. ULUSAL EĞİTİMDE VE PSİKOLOJİDE ÖLÇME VE DEĞERLENDİRME KONGRESİ (ULUSLARARASI KATILIMLI) Etkinklik Tarihi: 09.06.2014-13.06.2014 Ülke: TÜRKİYE

İletişim Becerileri İstasyonundan Elde Edilen Öz Değerlendirme ve Puanlayıcı Değerlendirmelerinin Karşılaştırılması

Yazar: NALBANTOĞLU YILMAZ FUNDA

Uluslararası Özet bildiri Etkinlik Adı: 3. International Conference On New Trends in Education and Their Implications Etkinklik Tarihi: 26.04.2012-28.04.2012 Ülke: -

Genellenebilirlik Kuramıyla Dikiş Atma ve Alma Becerileri İstasyonu Güvenirliğinin Değerlendirilmesi

Yazarlar: NALBANTOĞLU YILMAZ FUNDA,BAŞUSTA NEZAKET BİLGE

Ulusal Özet bildiri Etkinlik Adı: III. Ulusal Eğitimde ve Psikolojide Ölçme ve Değerlendirme Kongresi Etkinklik Tarihi: 04.01.2012-09.01.2012 Ülke: TÜRKİYE

Öğrencilerin Kampüs Olanakları Tercihlerinin Belirlenmesi Nevşehir Üniversitesi Örneği

Yazar: NALBANTOĞLU YILMAZ FUNDA

Uluslararası Tam metin bildiri Etkinlik Adı: 1.Uluslararası Nevşehir Tarih ve Kültür Sempozyumu Etkinklik Tarihi: 16.11.2011-19.11.2011 Ülke: -

  • TÜBİTAK PROJESİ 01.09.2021-08.12.2021  | Proje Tamamlandı | 

    Adı: Geçerli ve Güvenilir Nasıl Puanlama Yapılır?

    Konusu:  - Görevi: Eğitmen

  • Diğer kamu kuruluşları (Yükseköğretim Kurumları hariç) 20.04.2019-28.04.2019  | Proje Tamamlandı | 

    Adı: Çağdaş Ölçme ve Değerlendirme Uygulamaları

    Konusu: Isparta İl Milli Eğitim Müdürlüğü Ölçme Değerlendirme Merkezi tarafından yürütülen Batı Akdeniz Kalkınma Ajansı tarafından desteklenen Çağdaş Ölçme Değerlendirme Uygulamaları projesinde Isparta il ve ilçelerdeki 150 öğretmene proje kapsamında eğitim verilip, soru yazma ve redaksiyon yapma uygulamaları gerçekleştirilmiştir. Görevi: Eğitmen

  • Uluslararası İkili İşbirliği Programları 17.10.2012-06.06.2014  | Proje Tamamlandı | 

    Adı: New Cooperation and Career Guidance Models to Reduce Unemployment Rate

    Konusu: THIS PROJECT FIT İS INTO Lifelong Learning Programs offered and funded by the European Union. The partnerships aim to promote the development of cooperation activities between regional and local authorities in education, in order to improve their educational offer. This project, which lasts for two years, is entitled New Cooperation and Career Guidance Models to Reduce Unemployment Rate. The project emerges from the concern about the current problem caused by the high rates of youth unemployment. One of the important problem is the lack of cooperation between the labor market, education authorities, training institutions and career guidance for students. Therefore, this project has been planned and designed so that all this cooperation will increase and thus the quality of educational models will be adapted to the current labor market needs. Görevi: Araştırmacı

  • Avrupa Birliği 01.08.2013-30.09.2015  | Proje Tamamlandı | 

    Adı: COACH 4 ME

    Konusu: The project Coach 4 ME is dedicated to teachers/educators to help them gain new skills and competences in the field of using coaching methods in their daily work. Skills such as expertise and didactic competence, are already addressed by formal teacher/trainer education, but on the other hand skills as personal and interpersonal competencies, the ability to empower learners and to deal with heterogeneous groups or motivation is not so easily achieved by the traditional training.Main objectives: - to help teachers/educators to improve their classroom performance and their learners’ results- to provide ways for constant professional development for the teachers- to enhance the competences and skills of teachers to deal with challenges such as lack of motivation, intercultural, intergenerational aspects, diversity- to adapt the expertise and experience of coaches who work in the business sector for the needs of teachers- to promote usage of coaching models among the teachers in their daily work- to exchange good practices on coaching on the European level in order to achieve the set goals of the project.In project scope, every partner chose a coaching model that they use successfully in their school and presented it during the international meetings. In that way, the partners got acquainted with the other partners’ working models. Each partner adapted other partners’ methods in her/his lesson. And then each partner used other partners’ methods to their school or lesson, gathered the opinions of students and teachers and gave feedback and evaluation on the results during the next meeting. In the light of the collected data, the best working methods were selected and the project was finalized. Görevi: Proje Koordinatörü

___ Bağlantılar ___