Filter:

ÖZEL EĞİTİM VE YAPAY ZEKA

KOÇAK HATİCE KÜBRA, 2024.

Ulusal Bilimsel Kitap Publication Info: VİZE AKADEMİK, TÜRKİYE. | ISBN: 978-625-95460-3-2

Özel Eğitim ve Eğitim Teknolojisi: Kuramdan Uygulamaya

ÖNGÖZ SAKİNE,SÖZEL HATİCE KÜBRA, 2018.

Uluslararası Bilimsel Kitap Publication Info: Pegem Akademi, TÜRKİYE. | ISBN: 978-605-241-177-3

The effect of cognitive intervention program on intelligence scores in preschool

KOÇAK HATİCE KÜBRA, 2024

Uluslararası Hakemli Özgün MakaleIndex: SSCI Publication Place: Cognitive Processing Volume: - Issue: - DOI: 10.1007/s10339-024-01224-x ISSN: 1612-4782

Validity of the Anadolu-Sak Intelligence Scale in the identification of gifted students

SAK UĞUR,BAL SEZEREL BİLGE,DÜLGER ESRANUR,SÖZEL HATİCE KÜBRA,AYAS MUHAMMET BAHADIR, 2019

Uluslararası Hakemli Özgün MakaleIndex: Directory of Open Access Journals, APA PsycINFO, Psyndex Publication Place: Psychological Test and Assessment Modeling Volume: 61 Issue: 3 DOI: - ISSN: 2190-0507

Öğretmenlerin Üstün Yetenekli Bireylerin Eğitimlerine Yönelik Tutumlarının Değerlendirilmesi

SÖZEL HATİCE KÜBRA, 2019

Ulusal Hakemli Özgün MakaleIndex: TR DİZİN Publication Place: Anadolu Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi Volume: 3 Issue: 1 DOI: - ISSN: 2602-2249

Anadolu-Sak Zekâ Ölçeği’nin (ASİS) Üstün Yetenekliler ve Diğer Özel Eğitim Grupları İçin Ayırtedicilik Geçerliği

SÖZEL HATİCE KÜBRA,ÖPENGİN ERCAN,SAK UĞUR,KARABACAK FATİH, 2018

Ulusal Hakemli Özgün MakaleIndex: TR DİZİN Publication Place: Turkish Journal of Giftedness and Education Volume: 8 Issue: 2 DOI: - ISSN: 2146-3832

  • ARAŞTIRMA PROJESİ 09.02.2024-21.05.2025  | Proje Devam Ediyor | 

    Name: Proje ASİS 2: Türkiye'nin İlk Yerli Zeka Ölçeği ASİS'in İkinci Sürümünün Standardizasyon Çalışması

    Subject: Türkiye'nin İlk Yerli Zeka Ölçeği ASİS'in İkinci Sürümünün Standardizasyon Çalışması Role: Araştırmacı

  • Yükseköğretim Kurumları tarafından destekli bilimsel araştırma projesi 08.05.2015-29.09.2017  | Proje Tamamlandı | 

    Name: Proje IQ: Türkiye’xxnin İlk Yerli Zekâ Ölçeğini Geliştirme, Standardizasyon ve Norm Çalışması

    Subject:  - Role: Araştırmacı

  • Diğer Resmi Kurum ve Kuruluşlar 01.01.2014-15.08.2015  | Proje Tamamlandı | 

    Name: TEACHERS PERCEPTIONS OF HIGH ACHIEVERS

    Subject: A CROSS NATIONAL STUDY ON THE STEREOTYPE OF TEACHERS OF HIGH ACHIEVING STUDENTS IN COMPARISON TO THEIR STEREOTYPES OF STUDENTS OF AVARAGE AND LOW ACHIEVEMENTS Role: Araştırmacı

___ Links ___