Filtrele:

ÖZEL EĞİTİM VE YAPAY ZEKA

KOÇAK HATİCE KÜBRA, 2024.

Ulusal Bilimsel Kitap Yayın Bilgisi: VİZE AKADEMİK, TÜRKİYE. | ISBN: 978-625-95460-3-2

Özel Eğitim ve Eğitim Teknolojisi: Kuramdan Uygulamaya

ÖNGÖZ SAKİNE,SÖZEL HATİCE KÜBRA, 2018.

Uluslararası Bilimsel Kitap Yayın Bilgisi: Pegem Akademi, TÜRKİYE. | ISBN: 978-605-241-177-3

The effect of cognitive intervention program on intelligence scores in preschool

KOÇAK HATİCE KÜBRA, 2024

Uluslararası Hakemli Özgün MakaleEndeks: SSCI Yayın Yeri: Cognitive Processing Cilt: - Sayı: - DOI: 10.1007/s10339-024-01224-x ISSN: 1612-4782

Validity of the Anadolu-Sak Intelligence Scale in the identification of gifted students

SAK UĞUR,BAL SEZEREL BİLGE,DÜLGER ESRANUR,SÖZEL HATİCE KÜBRA,AYAS MUHAMMET BAHADIR, 2019

Uluslararası Hakemli Özgün MakaleEndeks: Directory of Open Access Journals, APA PsycINFO, Psyndex Yayın Yeri: Psychological Test and Assessment Modeling Cilt: 61 Sayı: 3 DOI: - ISSN: 2190-0507

Öğretmenlerin Üstün Yetenekli Bireylerin Eğitimlerine Yönelik Tutumlarının Değerlendirilmesi

SÖZEL HATİCE KÜBRA, 2019

Ulusal Hakemli Özgün MakaleEndeks: TR DİZİN Yayın Yeri: Anadolu Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi Cilt: 3 Sayı: 1 DOI: - ISSN: 2602-2249

Anadolu-Sak Zekâ Ölçeği’nin (ASİS) Üstün Yetenekliler ve Diğer Özel Eğitim Grupları İçin Ayırtedicilik Geçerliği

SÖZEL HATİCE KÜBRA,ÖPENGİN ERCAN,SAK UĞUR,KARABACAK FATİH, 2018

Ulusal Hakemli Özgün MakaleEndeks: TR DİZİN Yayın Yeri: Turkish Journal of Giftedness and Education Cilt: 8 Sayı: 2 DOI: - ISSN: 2146-3832

  • ARAŞTIRMA PROJESİ 09.02.2024-21.05.2025  | Proje Devam Ediyor | 

    Adı: Proje ASİS 2: Türkiye'nin İlk Yerli Zeka Ölçeği ASİS'in İkinci Sürümünün Standardizasyon Çalışması

    Konusu: Türkiye'nin İlk Yerli Zeka Ölçeği ASİS'in İkinci Sürümünün Standardizasyon Çalışması Görevi: Araştırmacı

  • Yükseköğretim Kurumları tarafından destekli bilimsel araştırma projesi 08.05.2015-29.09.2017  | Proje Tamamlandı | 

    Adı: Proje IQ: Türkiye’xxnin İlk Yerli Zekâ Ölçeğini Geliştirme, Standardizasyon ve Norm Çalışması

    Konusu:  - Görevi: Araştırmacı

  • Diğer Resmi Kurum ve Kuruluşlar 01.01.2014-15.08.2015  | Proje Tamamlandı | 

    Adı: TEACHERS PERCEPTIONS OF HIGH ACHIEVERS

    Konusu: A CROSS NATIONAL STUDY ON THE STEREOTYPE OF TEACHERS OF HIGH ACHIEVING STUDENTS IN COMPARISON TO THEIR STEREOTYPES OF STUDENTS OF AVARAGE AND LOW ACHIEVEMENTS Görevi: Araştırmacı

___ Bağlantılar ___