Akademik Unvanlar

  • 2023

      DOÇENT

    NEVŞEHİR HACI BEKTAŞ VELİ ÜNİVERSİTESİ EĞİTİM FAKÜLTESİ

  • 2018

      ARAŞTIRMA GÖREVLİSİ

    NEVŞEHİR HACI BEKTAŞ VELİ ÜNİVERSİTESİ EĞİTİM FAKÜLTESİ

  • 2023 2020

      DOKTOR ÖĞRETİM ÜYESİ

    NEVŞEHİR HACI BEKTAŞ VELİ ÜNİVERSİTESİ EĞİTİM FAKÜLTESİ

Öğrenim Bilgisi

  • Doktora 2019

    Epistemolojik olarak zenginleştirilmiş argümantasyon yönteminin ilköğretim 7. sınıf öğrencilerinin maddenin yapısı ve özellikleri ünitesindeki başarılarına ve epistemolojik inançlarına etkisi  "

    ERCİYES ÜNİVERSİTESİ EĞİTİM BİLİMLERİ ENSTİTÜSÜ FEN BİLGİSİ EĞİTİMİ (DR) 

  • Yüksek Lisans 2015

    İlköğretim 7. sınıf öğrencilerinin maddenin yapısı ve özellikleri ünitesindeki başarılarına ve fen bilimleri dersine karşı tutumlarına proje tabanlı öğrenmenin etkisi  "

    ERCİYES ÜNİVERSİTESİ EĞİTİM BİLİMLERİ ENSTİTÜSÜ FEN BİLGİSİ EĞİTİMİ (YL) (TEZLİ) 

  • Lisans 2012

    ORTA DOĞU TEKNİK ÜNİVERSİTESİ EĞİTİM FAKÜLTESİ MATEMATİK VE FEN BİLİMLERİ EĞİTİMİ BÖLÜMÜ FEN BİLGİSİ ÖĞRETMENLİĞİ PR. (İNGİLİZCE)

2021-2022 Lisans Öğretmenlik Uygulaması
2020-2021 Lisans Eğitimde Proje Hazırlama
2021-2022 Lisans Eğitimde Proje Hazırlama
2021-2022 Lisans Öğretim Teknolojileri
2021-2022 Lisans Eğitimde Araştırma Yöntemleri
2020-2021 Lisans Öğretim Teknolojileri
2020-2021 Lisans Eğitimde Araştırma Yöntemleri
2020-2021 Lisans İstatistik
2020-2021 Lisans Eğitimde Ölçme ve Değerlendirme
2019-2020 Lisans Öğretmenlik Uygulaması
2019-2020 Lisans Topluma Hizmet Uygulamaları
2019-2020 Lisans Düşünme Eğitimi
2019-2020 Lisans Fen Eğitiminde Proje Geliştirme
2019-2020 Lisans Öğretim Teknolojileri
2019-2020 Lisans Eğitimde Araştırma Yöntemleri

Filtrele:

Nicel Araştırmalarda İstatistik (SPSS) Uygulamaları

KIZKAPAN OKTAY, Demir Nagehan, 2023.

Uluslararası Bilimsel Kitap Yayın Bilgisi: Nobel Yayıncılık. | ISBN: 978-625-393-239-8

Nicel Araştırmalarda İstatistik (SPSS) Uygulamaları

ŞENLER PEHLİVAN BURCU, KIZKAPAN OKTAY, 2023.

Uluslararası Bilimsel Kitap Yayın Bilgisi: Nobel Yayıncılık. | ISBN: 978-625-393-239-8

Felsefe, Bilim ve Eğitim

KIZKAPAN OKTAY, MELEK KARACA, 2023.

Uluslararası Bilimsel Kitap Yayın Bilgisi: Asos Yayıncılık, TÜRKİYE. | ISBN: 978-625-6861-66-4

Felsefe, Bilim ve Eğitim

KIZKAPAN OKTAY, MELEK KARACA, Eroğlu Seyide, 2023.

Uluslararası Bilimsel Kitap Yayın Bilgisi: Asos Yayıncılık, TÜRKİYE. | ISBN: 978-625-6861-66-4

Düşünme Becerileri ve Uygulama Örnekleri Kılavuz Kitabı

SARITAŞ DAVUT, KIZKAPAN OKTAY, 2023.

Uluslararası Bilimsel Kitap Yayın Bilgisi: Vizetek Yayıncılık, TÜRKİYE. | ISBN: 978-625-8499-97-1

Nitel Araştırma Süreci ve Uygulamaları

YÜCEL AHMET GALİP, KIZKAPAN OKTAY, 2023.

Uluslararası Bilimsel Kitap Yayın Bilgisi: Asos Yayıncılık, TÜRKİYE. | ISBN: 978-625-6861-62-6

Nitel Araştırma Süreci ve Uygulamaları

KIZKAPAN OKTAY, YÜCEL AHMET GALİP, 2023.

Uluslararası Bilimsel Kitap Yayın Bilgisi: Asos Yayıncılık, TÜRKİYE. | ISBN: 978-625-6861-62-6

Nitel Araştırma Süreci ve Uygulamaları

YÜCEL AHMET GALİP, EZBERCİ ÇEVİK EBRU, KIZKAPAN OKTAY, 2023.

Uluslararası Bilimsel Kitap Yayın Bilgisi: Asos Yayıncılık, TÜRKİYE. | ISBN: 978-625-6861-62-6

UYGULAMA ÖRNEKLERİ İLE ETKİLİ ÜNİVERSİTE EĞİTİMİ

KIZKAPAN OKTAY, 2022.

Uluslararası Bilimsel Kitap Yayın Bilgisi: Eğitim Yayınevi, TÜRKİYE. | ISBN: 978-625-8108-16-3

DİSİPİLİNLERARASI FEN ÖĞRETİMİ

KIZKAPAN OKTAY, SAYLAN KIRMIZIGÜL ASLI, 2022.

Uluslararası Bilimsel Kitap Yayın Bilgisi: Eğiten Kitap, TÜRKİYE. | ISBN: 978-625-8420-99-9

Pragmatizmden Uygulamaya Karma Araştırma Yöntemi

KIZKAPAN OKTAY, Eroğlu Seyide, NACAROĞLU OĞUZHAN, MELEK KARACA, 2022.

Uluslararası Bilimsel Kitap Yayın Bilgisi: Nobel Yayıncılık, TÜRKİYE. | ISBN: 978-625-427-368-1

Pragmatizmden Uygulamaya Karma Araştırma Yöntemi

MELEK KARACA, KIZKAPAN OKTAY, BEKTAŞ OKTAY, 2022.

Uluslararası Bilimsel Kitap Yayın Bilgisi: Nobel Yayıncılık, TÜRKİYE. | ISBN: 978-625-427-368-1

Pragmatizmden Uygulamaya Karma Araştırma Yöntemi

KIZKAPAN OKTAY, Ağca Ersan, 2022.

Uluslararası Bilimsel Kitap Yayın Bilgisi: Nobel Yayıncılık, TÜRKİYE. | ISBN: 978-625-427-368-1

Pragmatizmden Uygulamaya Karma Araştırma Yöntemi

KIZKAPAN OKTAY, MELEK KARACA, BEKTAŞ OKTAY, 2022.

Uluslararası Bilimsel Kitap Yayın Bilgisi: Nobel Yayıncılık, TÜRKİYE. | ISBN: 978-625-427-368-1

İLKOKUL FEN EĞİTİMİ ÖĞRETMEN EL KİTABI-I

KIZKAPAN OKTAY, BEKTAŞ OKTAY, 2022.

Uluslararası Bilimsel Kitap Yayın Bilgisi: Nobel Yayıncılık, TÜRKİYE. | ISBN: 978-625-427-321-6

Felsefi Denge Kuramına Dayalı Çevrim İçi ve Yüz Yüze Fen Öğrenme Etkinlikleri

KIZKAPAN OKTAY, NACAROĞLU OĞUZHAN, MELEK KARACA, 2021.

Uluslararası Bilimsel Kitap Yayın Bilgisi: Eğiten Kitap, TÜRKİYE. | ISBN: 978-625-7527-33-0

Felsefi Denge Kuramına Dayalı Çevrim İçi ve Yüz Yüze Fen Öğrenimi Etkinlikleri

KIZKAPAN OKTAY, Yolagiden Can, 2021.

Uluslararası Bilimsel Kitap Yayın Bilgisi: Eğiten Kitap, TÜRKİYE. | ISBN: 978-625-7527-33-0

Felsefi Denge Kuramına Dayalı Çevrim İçi ve Yüz Yüze Fen Öğrenimi Etkinlikleri

NACAROĞLU OĞUZHAN, KIZKAPAN OKTAY, Gökçe Hasan, 2021.

Uluslararası Bilimsel Kitap Yayın Bilgisi: Eğiten Kitap, TÜRKİYE. | ISBN: 978-625-7527-33-0

Sosyal Değişim Sürecinde Bilim, Teknoloji ve Toplum

KIZKAPAN OKTAY, 2021.

Uluslararası Bilimsel Kitap Yayın Bilgisi: Pegem Yayıncılık, TÜRKİYE. | ISBN: 978-625-8044-30-0

Pre-service Science Teachers’ Epistemic Beliefs, Nature of Science Views, and Beliefs in Pseudoscience

KIZKAPAN OKTAY, NACAROĞLU OĞUZHAN, SAYLAN KIRMIZIGÜL ASLI, 2024

Uluslararası Hakemli Özgün MakaleEndeks: SSCI Yayın Yeri: Science & Education Cilt: - Sayı: - DOI: 10.1007/s11191-023-00450-7 ISSN: 0926-7220

Student Science Teachers’ Research Self-Efficacy: Does it Develop in a Flipped Course and Predict Achievement?

KIZKAPAN OKTAY, 2023

Uluslararası Hakemli Özgün MakaleEndeks: SSCI Yayın Yeri: Interactive Learning Environments Cilt: - Sayı: - DOI: 10.1080/10494820.2022.2163262 ISSN: 1744-5191

Giftedness in Inclusive Classrooms: A Cross-Cultural Examination of Pre-Service Teachers’ Thinking in Finland, Austria, Turkey, the Philippines, and Japan

Lassila Erkki, Hyry-Beihammer Eeva Kaisa, KIZKAPAN OKTAY, Rocena Angela, Sumida Manabu, 2023

Uluslararası Hakemli Özgün MakaleEndeks: SSCI Yayın Yeri: Gifted Child Quarterly Cilt: 67 Sayı: 4 DOI: 10.1177/00169862231183652 ISSN: 0016-9862

Enhancing seventh-grade students’ academic achievement through epistemologically enriched argumentation instruction

KIZKAPAN OKTAY, BEKTAŞ OKTAY, 2021

Uluslararası Hakemli Özgün MakaleEndeks: SSCI Yayın Yeri: International Journal of Science Education Cilt: 43 Sayı: 10 DOI: 10.1080/09500693.2021.1923082 ISSN: 1464-5289

Investigation of Lifelong Learning Tendencies and Self-Regulatory Learning Perceptions of Gifted Students

NACAROĞLU OĞUZHAN,KIZKAPAN OKTAY,BOZDAĞ TAHSİN, 2021

Uluslararası Hakemli Özgün MakaleEndeks: SSCI Yayın Yeri: Eğitim ve Bilim Cilt: 46 Sayı: 205 DOI: 10.15390/EB.2020.8935 ISSN: 1300-1337

Laboratory Use Self-Efficacy of Turkish Pre-Service Science Teachers Trained in Different Teacher Education Programmes

KIZKAPAN OKTAY, TANIK ÖNAL NAGİHAN, SAYLAN KIRMIZIGÜL ASLI, 2024

Uluslararası Hakemli Özgün MakaleEndeks: ERIC, Scopus Yayın Yeri: Center for Educational Policy Studies Journal Cilt: - Sayı: - DOI: 10.26529/cepsj.1571 ISSN: 2232-2647

Pre-Service Science Teachers’ Experiences of an Expert-Guided Online Education Project

KIZKAPAN OKTAY, MELEK KARACA, Eroğlu Seyide, 2023

Uluslararası Hakemli Özgün MakaleEndeks: Education Full Text (H.W. Wilson), Scopus Yayın Yeri: Participatory Educational Research (Per) Cilt: 10 Sayı: - DOI: 10.17275/per.23.96.10.6 ISSN: 2148-6123

Using draw, write, and tell to reveal gifted students’ perceptions and interests of STEAM disciplines

KIZKAPAN OKTAY, NACAROĞLU OĞUZHAN, BOZDAĞ TAHSİN, 2023

Uluslararası Hakemli Özgün MakaleEndeks: ERIC, Education Full Text (H.W. Wilson) Yayın Yeri: Gifted & Talented International Cilt: 38 Sayı: 1 DOI: 10.1080/15332276.2023.2245014 ISSN: 2470-9565

Prospective Science Teachers’ Arguments Regarding a Discrepant Event and Their Thoughts on Using Them in Science Education

KIZKAPAN OKTAY, 2022

Uluslararası Hakemli Özgün MakaleEndeks: Education Full Text (H.W. Wilson) Yayın Yeri: Necatibey Faculty of Education Electronics Journal of Science and Mathematics Education Cilt: 16 Sayı: 2 DOI: 10.17522/balikesirnef.1097727 ISSN: 1307-6086

İLKÖĞRETİM 7. SINIF ÖĞRENCİLERİNİN FEN BİLİMLERİ DERSİNE KARŞI TUTUMLARINA PROJE TABANLI ÖĞRENMENİN ETKİSİ

KIZKAPAN OKTAY,BEKTAŞ OKTAY, 2018

Uluslararası Hakemli Özgün MakaleEndeks: Index Copernicus Yayın Yeri: International Journal of Social Humanities Sciences Research (JSHSR) Cilt: 5 Sayı: 24 DOI: 10.26450/jshsr.498 ISSN: 2459-1149

Fen Eğitiminde Başarı Testi Geliştirilmesi: Hücre Bölünmesi ve Kalıtım Örneği

KIZKAPAN OKTAY,BEKTAŞ OKTAY, 2018

Uluslararası Hakemli Özgün MakaleEndeks: Google scholar, Türk Eğitim İndeksi, Sindex, İndex Copernicus Yayın Yeri: Maarif Mektepleri Uluslararası Eğitim Bilimleri Dergisi Cilt: 2 Sayı: 1 DOI: - ISSN: 2619-9319

YEDİNCİ SINIF MADDENİN YAPISI VE ÖZELLİKLERİ ÜNİTESİ BAŞARI TESTİ GELİŞTİRİLMESİ: GEÇERLİK VE GÜVENİRLİK ÇALIŞMASI

KIZKAPAN OKTAY,BEKTAŞ OKTAY, 2018

Uluslararası Hakemli Özgün MakaleEndeks: SOBIAD, Türk Eğitim İndeksi, Google Scholar Yayın Yeri: The Journal of International Lingual Social and Educational Sciences Cilt: 4 Sayı: 2 DOI: - ISSN: 2458-9012

Do Dreams Come True? Teachers' and Administrator’s Views on the 2023 Vision Document

Özkılıç Gürcü Ebru, MELEK KARACA, KIZKAPAN OKTAY, BEKTAŞ OKTAY, 2023

Ulusal Hakemli Özgün MakaleEndeks: TR DİZİN Yayın Yeri: The Journal of Buca Faculty of Education Cilt: - Sayı: 58 DOI: 10.53444/deubefd.1336510 ISSN: 2602-2850

Science Teachers' Views Regarding Support and Training Courses

Gökçe Zeliha, Gökçe Hasan, KIZKAPAN OKTAY, BEKTAŞ OKTAY, 2022

Ulusal Hakemli Özgün MakaleEndeks: TR DİZİN Yayın Yeri: Abant İzzet Baysal Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi Cilt: 22 Sayı: 2 DOI: 10.17240/aibuefd.2022..-849791 ISSN: 1303-0493

Öz-düzenlemeli Öğrenmenin Uygulanmasına İlişkin Öğretmen Öz-yeterlik Ölçeği’nin Türkçe’ye Uyarlanması: Öğretmen Adayları Örneklemi

SAYLAN KIRMIZIGÜL ASLI, KIZKAPAN OKTAY, TANIK ÖNAL NAGİHAN, 2022

Ulusal Hakemli Özgün MakaleEndeks: TR DİZİN Yayın Yeri: Yükseköğretim ve Bilim Dergisi Cilt: 12 Sayı: 2 DOI: 10.5961/higheredusci.1068025 ISSN: 2146-5959

A Study of Eight-Grade Students Science Learning Styles in Terms of Some Variables

Durukan Nazlıcan,KIZKAPAN OKTAY,BEKTAŞ OKTAY, 2021

Ulusal Hakemli Özgün MakaleEndeks: TR DİZİN Yayın Yeri: Bartın Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi Cilt: 10 Sayı: 1 DOI: 10.14686/buefad.754599 ISSN: 1308-7177

Özel Yetenekli Öğrencilerin STEM Tutumları ve 21. Yüzyıl Becerilerine Sahip Olma Düzeyleri

NACAROĞLU OĞUZHAN, KIZKAPAN OKTAY, 2021

Ulusal Hakemli Özgün MakaleEndeks: TR DİZİN Yayın Yeri: Türkiye Sosyal Araştırmalar Dergisi Cilt: 25 Sayı: 2 DOI: - ISSN: 1301-370X

Fen Laboratuvarı Kullanımına Yönelik Öz Yeterlik Ölçeği: Geçerlik ve Güvenirlik Çalışması

KIZKAPAN OKTAY, SAYLAN KIRMIZIGÜL ASLI, 2021

Ulusal Hakemli Özgün MakaleEndeks: TR DİZİN Yayın Yeri: Trakya Eğitim Dergisi Cilt: 11 Sayı: 1 DOI: 10.24315/tred.757875 ISSN: 2630-6301

Ortaokul Öğrencileri İçin Fene Yönelik Epistemolojik İnanç Ölçeği Geliştirilmesi: Geçerlik ve Güvenirlik Çalışması

KIZKAPAN OKTAY,BEKTAŞ OKTAY, 2020

Ulusal Hakemli Özgün MakaleEndeks: TR DİZİN Yayın Yeri: Manas Journal of Social Studies Cilt: 9 Sayı: 4 DOI: - ISSN: 1694-7215

Madde Döngüleri ve Çevre Sorunları Konusunda Başarı Testi Geliştirme: Geçerlik ve Güvenirlik Çalışması

NACAROĞLU OĞUZHAN,BEKTAŞ OKTAY,KIZKAPAN OKTAY, 2020

Ulusal Hakemli Özgün MakaleEndeks: TR DİZİN Yayın Yeri: Kastamonu Eğitim Dergisi Cilt: 28 Sayı: 1 DOI: - ISSN: 2147-9844

Fen Bilimleri Öğretmen Adaylarının Kendi Tasarladıkları Öğretim Materyallerine İlişkin Görüş ve Değerlendirmeleri

SARITAŞ DAVUT,KIZKAPAN OKTAY, 2020

Ulusal Hakemli Özgün MakaleEndeks: TR DİZİN Yayın Yeri: Ahi Evran Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi Cilt: 6 Sayı: 1 DOI: - ISSN: 2149-0767

FEN BİLİMLERİ ÖĞRETMENLERİNİN MERKEZİ SINAVLARA (LGS) İLİŞKİN GÖRÜŞLERİ

KIZKAPAN OKTAY,NACAROĞLU OĞUZHAN, 2019

Ulusal Hakemli Özgün MakaleEndeks: TR DİZİN Yayın Yeri: Nevşehir Hacı Bektaş Veli Üniversitesi SBE Dergisi Cilt: 9 Sayı: 2 DOI: - ISSN: 2149-3871

Güncel Eğilimler Açısından Fen Bilimleri Öğretim Programına Yönelik Öğretmen ve Uzman Değerlendirmelerinin Karşılaştırılması

NACAROĞLU OĞUZHAN,SARITAŞ DAVUT,KIZKAPAN OKTAY, 2019

Ulusal Hakemli Özgün MakaleEndeks: TR DİZİN Yayın Yeri: OPUS Uluslararası Toplum Araştırmaları Dergisi Cilt: 13 Sayı: 19 DOI: 10.26466/opus.563758 ISSN: 2528-9527

Metacognition Enhancing Strategies in Science Classrooms: Science Teachers’ Practices

Durukan Nazlıcan, KIZKAPAN OKTAY, BEKTAŞ OKTAY, 2022

Uluslararası Hakemli Özgün MakaleEndeks: Journals Indexed in Eric Yayın Yeri: i.e.: inquiry in education Cilt: 14 Sayı: 1 DOI: - ISSN: 2154-6282

Gifted Students' Views and Argument Structures on a Socio-Scientific Issue: Cloning

KIZKAPAN OKTAY, NACAROĞLU OĞUZHAN, 2021

Uluslararası Hakemli Özgün MakaleEndeks: Journals Indexed in Eric Yayın Yeri: Acta Didactica Napocensia Cilt: 14 Sayı: 2 DOI: 10.24193/adn.14.2.26 ISSN: 2065-1430

Improving 7th Grade Students' Epistemological Beliefs by Epistemologically Enriched Argumentation Model

KIZKAPAN OKTAY, BEKTAŞ OKTAY, 2021

Uluslararası Hakemli Özgün MakaleEndeks: Journals Indexed in Eric Yayın Yeri: Pedagogical Research Cilt: 6 Sayı: 3 DOI: 10.29333/pr/10949 ISSN: 2468-4929

Gifted Students’ Beliefs about Knowledge and Learning

NACAROĞLU OĞUZHAN, KIZKAPAN OKTAY, 2021

Uluslararası Hakemli Özgün MakaleEndeks: Journals Indexed in Eric Yayın Yeri: Journal of Science Learning Cilt: 4 Sayı: 3 DOI: 10.17509/jsl.v4i3.31995 ISSN: 2624-6568

An Examination of Relationship Between Gifted Students’ Scientıfıc Creatvity and Science-Based Entrepreneurship Tendencies

KIZKAPAN OKTAY, NACAROĞLU OĞUZHAN, 2021

Uluslararası Hakemli Özgün MakaleEndeks: Journals Indexed in Eric Yayın Yeri: Malaysian Online Journal of Educatıonal Sciences Cilt: 9 Sayı: 1 DOI: - ISSN: 2289-3024

Investigation of Gifted Students’ Science Laboratory Academic Risk Taking Tendencies and Science Learning Orientations in Terms of Some Variables

NACAROĞLU OĞUZHAN,KIZKAPAN OKTAY, 2020

Uluslararası Hakemli Özgün MakaleEndeks: Journals Indexed in Eric Yayın Yeri: Open Journal for Educational Research Cilt: 4 Sayı: 1 DOI: 10.32591/coas.ojer.0401.02015n ISSN: 2560-5313

Examining self-regulation skills of elementary school students

KIZKAPAN OKTAY,BEKTAŞ OKTAY,SAYLAN KIRMIZIGÜL ASLI, 2018

Uluslararası Hakemli Özgün MakaleEndeks: Journals Indexed in Eric Yayın Yeri: Cypriot Journal of Educational Sciences Cilt: 13 Sayı: 4 DOI: 10.18844/cjes.v13i4.3569 ISSN: 1305-905X

The Effect of Project Based Learning on Seventh Grade Students’ Academic Achievement

KIZKAPAN OKTAY,BEKTAŞ OKTAY, 2017

Uluslararası Hakemli Özgün MakaleEndeks: Journals Indexed in Eric Yayın Yeri: International Journal of Instruction Cilt: 10 Sayı: 01 DOI: 10.12973/iji.2017.1013a ISSN: 1694609X

Fen Bilgisi Öğretmen Adaylarının Çevrimiçi Ortamlarda Yapılandırmacı Yaklaşımı Uygulama ve Uzaktan Eğitim Yeterliklerinin Geliştirilmesi

Yazar: KIZKAPAN OKTAY

Uluslararası Özet bildiri Etkinlik Adı: INTERNATIONAL EDUCATION CONGRESS Etkinklik Tarihi: 20.09.2023-23.09.2023 Ülke: TÜRKİYE

FEN BİLİMLERİ ÖĞRETMEN ADAYLARI UZAKTAN EĞİTİMİ ETKİLEŞİMLİ UYGULAMALARLA YAPILANDIRIYOR: TÜBİTAK 2237-A BİLİMSEL EĞİTİM ETKİNLİĞİNİN DEĞERLENDİRMESİ

Yazar: KIZKAPAN OKTAY

Uluslararası Özet bildiri Etkinlik Adı: 8. ULUSLARARASI ERCİYES BİLİMSEL ARAŞTIRMALAR KONGRESİ Etkinklik Tarihi: 01.10.2022-02.10.2022 Ülke: TÜRKİYE

STUDENT SCIENCE TEACHERS’ ATTITUDES TOWARDS USING HISTORY OF SCIENCE IN TEACHING CHEMISTRY SUBJECTS

Yazar: KIZKAPAN OKTAY

Uluslararası Tam metin bildiri Etkinlik Adı: 10th INTERNATIONAL CONFERENCE ON SOCIAL SCIENCES & HUMANITIES Etkinklik Tarihi: 18.07.2022-19.07.2022 Ülke: TÜRKİYE

Giftedness in Inclusive Clasrooms- Cross-cultural Examination of Student Teachers' Thinking in Five Countries

Yazarlar: Lassila Erkki, Hyry-Beihammer Eeva Kaisa, Kızkapan Oktay, Rogena Angela, Sumida Manabu

Uluslararası Özet bildiri Etkinlik Adı: Asia-Pacific Conference on Giftedness Etkinklik Tarihi: 07.07.2022-10.07.2022 Ülke: TAYVAN

PARANORMAL BELIEFS AMONG STUDENT TEACHERS FROM SCIENCE AND OTHER DISCIPLINES

Yazar: KIZKAPAN OKTAY

Uluslararası Tam metin bildiri Etkinlik Adı: ASES INTERNATIONAL SOCIAL SCIENCES CONFERENCE Etkinklik Tarihi: 27.05.2022-29.05.2022 Ülke: TÜRKİYE

Bilim ve Sanat Merkezi Öğrencilerinin Epistemolojik İnançlarının Kelime Çağrışım Testi Kullanılarak İncelenmesi

Yazarlar: NACAROĞLU OĞUZHAN,KIZKAPAN OKTAY

Uluslararası Özet bildiri Etkinlik Adı: 2. Uluslararası Sosyal Bilimler Ve İnovasyon Kongresi Etkinklik Tarihi: 26.04.2019-27.04.2019 Ülke: -

YEDİNCİ SINIF ÖĞRENCİLERİNİN “MOLEKÜL” KAVRAMINA YÖNELİK METAFORİK ALGILARI

Yazarlar: KIZKAPAN OKTAY,ŞENGÜN ENES SÜHA,SARITAŞ DAVUT

Uluslararası Tam metin bildiri Etkinlik Adı: 3. ULUSLARARASI AVRASYA SOSYAL BİLİMLER KONGRESİ Etkinklik Tarihi: 18.04.2019-21.04.2019 Ülke: -

ORTAOKUL ÖĞRENCİLERİNİN FEN BİLİMLERİNE YÖNELİK ÖZDÜZENLEME BECERİLERİNİN BELİRLENMESİ

Yazarlar: NACAROĞLU OĞUZHAN,KIZKAPAN OKTAY,BEKTAŞ OKTAY

Uluslararası Tam metin bildiri Etkinlik Adı: IV. International Academic Research Congress (INES) Etkinklik Tarihi: 30.10.2018-03.11.2018 Ülke: -

YEDİNCİ SINIF MADDENİN YAPISI VE ÖZELLİKLERİ BAŞARI TESTİ GELİŞTİRİLMESİ: GEÇERLİK VE GÜVENİRLİK ÇALIŞMASI

Yazarlar: KIZKAPAN OKTAY,BEKTAŞ OKTAY

Uluslararası Özet bildiri Etkinlik Adı: 4. Uluslararası Eğitim Bilimleri Sempozyumu Etkinklik Tarihi: 03.05.2018-05.05.2018 Ülke: -

ORTAOKUL ÖĞRENCİLERİNİN FEN BİLİMLERİNE YÖNELİK EPİSTEMOLOJİK İNANÇLARININ İNCELENMESİ

Yazarlar: KIZKAPAN OKTAY,BEKTAŞ OKTAY

Uluslararası Özet bildiri Etkinlik Adı: V. International Eurasian Educational Research Congress Etkinklik Tarihi: 02.05.2018-05.05.2018 Ülke: -

ORTAOKUL 7. SINIF ÖĞRENCİLERİN ARGÜMANTASYON YÖNTEMİ HAKKINDAKİ GÖRÜŞLERİ

Yazarlar: KIZKAPAN OKTAY,BEKTAŞ OKTAY

Uluslararası Özet bildiri Etkinlik Adı: X. Uluslararası Eğitim Araştırmaları Kongresi Etkinklik Tarihi: 27.04.2018-30.04.2018 Ülke: -

FEN BİLGİSİ ÖĞRETMEN ADAYLARININ EPİSTEMOLOJİK İNANÇLAR HAKKINDAKİ GÖRÜŞLERİ

Yazarlar: KIZKAPAN OKTAY,BEKTAŞ OKTAY

Uluslararası Özet bildiri Etkinlik Adı: 3. INTERNATIONAL SYMPOSIUM OF SOCIAL SCIENCES Etkinklik Tarihi: 27.10.2017-28.10.2017 Ülke: -

Ortaokul Öğrencilerinin Öz Düzenleme Becerilerinin İncelenmesi

Yazarlar: KIZKAPAN OKTAY,BEKTAŞ OKTAY

Uluslararası Özet bildiri Etkinlik Adı: 3. INTERNATIONAL EUROSIAN EDUCATIONAL RESEARCH CONGRESS Etkinklik Tarihi: 31.05.2016-03.06.2016 Ülke: -

  • Yükseköğretim Kurumları tarafından destekli bilimsel araştırma projesi 06.12.2023-18.12.2023  | Proje Devam Ediyor | 

    Adı: Bilim ve Sanat Merkezlerindeki Fen Bilimleri Öğretim Faaliyetlerinin, Öğretmenlerinin ve Öğrenme Ortamlarının İncelenmesi

    Konusu: Bilimsel Araştırma Projesi Görevi: Yürütücü

  • TÜBİTAK PROJESİ 12.06.2023-16.06.2023  | Proje Tamamlandı | 

    Adı: Fen Bilgisi Öğretmen Adaylarına Yönelik Uygulamalı Deprem Eğitimi

    Konusu: 2237-A Bilimsel Eğitim Etkinlikleri Desteği Programı Görevi: Eğitmen

  • TÜBİTAK PROJESİ 21.11.2022-25.11.2022  | Proje Tamamlandı | 

    Adı: Argümantasyonlarla Biyoçeşitlilik Ekosistem Fonksiyonu

    Konusu: 4004- Doğa Eğitimi ve Bilim Okulları Destekleme Programı Görevi: Eğitmen

  • TÜBİTAK PROJESİ 05.10.2022-07.10.2022  | Proje Tamamlandı | 

    Adı: 2204-A Ortaokul Öğrencileri Araştırma Projeleri Yarışması'na Yönelik Proje Yazma Eğitimi

    Konusu: 2237-A Bilimsel Eğitim Etkinlikleri Desteği Programı Görevi: Eğitmen

  • TÜBİTAK PROJESİ 05.10.2022-07.10.2022  | Proje Tamamlandı | 

    Adı: 2204-A Lise Öğrencileri Araştırma Projeleri Yarışması'na Yönelik Proje Yazma Eğitimi

    Konusu: 2237-A Bilimsel Eğitim Etkinlikleri Desteği Programı Görevi: Eğitmen

  • TÜBİTAK PROJESİ 19.09.2022-25.09.2022  | Proje Tamamlandı | 

    Adı: Araştırıyorum, Sorguluyorum, Bilimi Çok Seviyorum

    Konusu: 4004- Doğa Eğitimi ve Bilim Okulları Destekleme Programı Görevi: Eğitmen

  • TÜBİTAK PROJESİ 27.06.2022-01.07.2022  | Proje Tamamlandı | 

    Adı: Fen Bilimleri Öğretmen Adayları Uzaktan Eğitimi Etkileşimli Uygulamalarla Yapılandırıyor

    Konusu: 2237-A Bilimsel Eğitim Etkinlikleri Desteği Programı Görevi: Yürütücü

  • TÜBİTAK PROJESİ 07.06.2021-11.06.2021  | Proje Tamamlandı | 

    Adı: Fen Öğretiminde Alana Özgü Yöntem Materyal Uyumu ve Entagrasyonu-III

    Konusu: 2237-A Bilimsel Eğitim Etkinlikleri Desteği Programı Görevi: Eğitmen

  • TÜBİTAK PROJESİ 08.03.2021-12.03.2021  | Proje Tamamlandı | 

    Adı: Fen Öğretiminde Alana Özgü Yöntem Materyal Uyumu ve Entagrasyonu-II

    Konusu: 2237-A Bilimsel Eğitim Etkinlikleri Desteği Programı Görevi: Eğitmen

  • TÜBİTAK PROJESİ 04.02.2019-08.02.2019  | Proje Tamamlandı | 

    Adı: Fen Öğretiminde Alana Özgü Yöntem Materyal Uyumu ve Entagrasyonu

    Konusu: 2237-A Bilimsel Eğitim Etkinlikleri Desteği Programı Görevi: Eğitmen

  • Yüksek Lisans Devam Ediyor

      Naciye Alatlı


    Tez Adı: ÖĞRETİM ÜYELERİNİN, FEN BİLİMLERİ ÖĞRETMENLERİ ve ÖĞRETMEN ADAYLARININ BİÇİMLENDİRİCİ DEĞERLENDİRME HAKKINDAKİ GÖRÜŞLERİ


    Yer: ERCİYES ÜNİVERSİTESİ EĞİTİM FAKÜLTESİ MATEMATİK VE FEN BİLİMLERİ EĞİTİMİ BÖLÜMÜ


  • Yüksek Lisans Devam Ediyor

      Fatmanur Ekinci


    Tez Adı: (Ders Döneminde)


    Yer: ERCİYES ÜNİVERSİTESİ EĞİTİM FAKÜLTESİ MATEMATİK VE FEN BİLİMLERİ EĞİTİMİ BÖLÜMÜ


  • Yüksek Lisans 2023 Devam Ediyor

      FATMANUR EKİNCİ


    Tez Adı: Yedinci Sınıf Fen Bilimleri Dersi Saf Madde Ve Karışımlar Ünitesinde Argümantasyon Tabanlı Ters Yüz Öğrenme Uygulamalarının Öğrencilerin Ters Yüz Öğrenme Algıları Üzerine Etkisi Ve Argümantasyon Tabanlı Ters Yüz Öğrenme Hakkındaki Görüşlerinin Belirlenmesi


    Yer: Erciyes Üniversitesi Eğitim Bilimleri Enstitüsü Matematik ve Fen Bilimleri Eğitimi Ana Bilim Dalı

___ Bağlantılar ___