DOÇENT
NEVŞEHİR HACI BEKTAŞ VELİ ÜNİVERSİTESİ EĞİTİM FAKÜLTESİ
NEVŞEHİR HACI BEKTAŞ VELİ ÜNİVERSİTESİ EĞİTİM FAKÜLTESİ
NEVŞEHİR HACI BEKTAŞ VELİ ÜNİVERSİTESİ EĞİTİM FAKÜLTESİ
NEVŞEHİR HACI BEKTAŞ VELİ ÜNİVERSİTESİ EĞİTİM FAKÜLTESİ
" Epistemolojik olarak zenginleştirilmiş argümantasyon yönteminin ilköğretim 7. sınıf öğrencilerinin maddenin yapısı ve özellikleri ünitesindeki başarılarına ve epistemolojik inançlarına etkisi "
ERCİYES ÜNİVERSİTESİ EĞİTİM BİLİMLERİ ENSTİTÜSÜ FEN BİLGİSİ EĞİTİMİ (DR)
" İlköğretim 7. sınıf öğrencilerinin maddenin yapısı ve özellikleri ünitesindeki başarılarına ve fen bilimleri dersine karşı tutumlarına proje tabanlı öğrenmenin etkisi "
ERCİYES ÜNİVERSİTESİ EĞİTİM BİLİMLERİ ENSTİTÜSÜ FEN BİLGİSİ EĞİTİMİ (YL) (TEZLİ)
ORTA DOĞU TEKNİK ÜNİVERSİTESİ EĞİTİM FAKÜLTESİ MATEMATİK VE FEN BİLİMLERİ EĞİTİMİ BÖLÜMÜ FEN BİLGİSİ ÖĞRETMENLİĞİ PR. (İNGİLİZCE)
Adı: Araştırıyorum, Sorguluyorum, Bilimi Çok Seviyorum-II
Konusu: - Görevi: EğitmenAdı: Fen Bilgisi Öğretmen Adaylarına Yönelik Uygulamalı Deprem Eğitimi-II
Konusu: - Görevi: EğitmenAdı: Bilim ve Sanat Merkezlerindeki Fen Bilimleri Öğretim Faaliyetlerinin, Öğretmenlerinin ve Öğrenme Ortamlarının İncelenmesi
Konusu: Bilimsel Araştırma Projesi Görevi: YürütücüAdı: Fen Bilgisi Öğretmen Adaylarına Yönelik Uygulamalı Deprem Eğitimi
Konusu: 2237-A Bilimsel Eğitim Etkinlikleri Desteği Programı Görevi: EğitmenAdı: Argümantasyonlarla Biyoçeşitlilik Ekosistem Fonksiyonu
Konusu: 4004- Doğa Eğitimi ve Bilim Okulları Destekleme Programı Görevi: EğitmenAdı: 2204-A Ortaokul Öğrencileri Araştırma Projeleri Yarışması'na Yönelik Proje Yazma Eğitimi
Konusu: 2237-A Bilimsel Eğitim Etkinlikleri Desteği Programı Görevi: EğitmenAdı: 2204-A Lise Öğrencileri Araştırma Projeleri Yarışması'na Yönelik Proje Yazma Eğitimi
Konusu: 2237-A Bilimsel Eğitim Etkinlikleri Desteği Programı Görevi: EğitmenAdı: Araştırıyorum, Sorguluyorum, Bilimi Çok Seviyorum
Konusu: 4004- Doğa Eğitimi ve Bilim Okulları Destekleme Programı Görevi: EğitmenAdı: Fen Bilimleri Öğretmen Adayları Uzaktan Eğitimi Etkileşimli Uygulamalarla Yapılandırıyor
Konusu: 2237-A Bilimsel Eğitim Etkinlikleri Desteği Programı Görevi: YürütücüAdı: Fen Öğretiminde Alana Özgü Yöntem Materyal Uyumu ve Entagrasyonu-III
Konusu: 2237-A Bilimsel Eğitim Etkinlikleri Desteği Programı Görevi: EğitmenAdı: Fen Öğretiminde Alana Özgü Yöntem Materyal Uyumu ve Entagrasyonu-II
Konusu: 2237-A Bilimsel Eğitim Etkinlikleri Desteği Programı Görevi: EğitmenAdı: Fen Öğretiminde Alana Özgü Yöntem Materyal Uyumu ve Entagrasyonu
Konusu: 2237-A Bilimsel Eğitim Etkinlikleri Desteği Programı Görevi: EğitmenNaciye Alatlı
Tez Adı: ÖĞRETİM ÜYELERİNİN, FEN BİLİMLERİ ÖĞRETMENLERİ ve ÖĞRETMEN ADAYLARININ BİÇİMLENDİRİCİ DEĞERLENDİRME HAKKINDAKİ GÖRÜŞLERİ
Yer: ERCİYES ÜNİVERSİTESİ EĞİTİM FAKÜLTESİ MATEMATİK VE FEN BİLİMLERİ EĞİTİMİ BÖLÜMÜ
Fatmanur Ekinci
Tez Adı: (Ders Döneminde)
Yer: ERCİYES ÜNİVERSİTESİ EĞİTİM FAKÜLTESİ MATEMATİK VE FEN BİLİMLERİ EĞİTİMİ BÖLÜMÜ
FATMANUR EKİNCİ
Tez Adı: Yedinci Sınıf Fen Bilimleri Dersi Saf Madde Ve Karışımlar Ünitesinde Argümantasyon Tabanlı Ters Yüz Öğrenme Uygulamalarının Öğrencilerin Ters Yüz Öğrenme Algıları Üzerine Etkisi Ve Argümantasyon Tabanlı Ters Yüz Öğrenme Hakkındaki Görüşlerinin Belirlenmesi
Yer: Erciyes Üniversitesi Eğitim Bilimleri Enstitüsü Matematik ve Fen Bilimleri Eğitimi Ana Bilim Dalı
NEVŞEHİR HACI BEKTAŞ VELİ ÜNİVERSİTESİ